Office XP - Outlook problem - hjælp
Fra : Janhp

Dato : 16-01-03 15:32

Hej!

Efter at have installeret Office XP får jeg fejl ved 'send/modtag' af mails.

Beskrivelse af fejl - (Savage er en mail adresser/account.)

" Task 'Savage - Sending and Receeiving' reported error (0x800CCC92 : 'Your
e-mail server rejected your login. Verify your user name and password in
your account properties. Under tools, click E-mail accounts. The server
responded: -ERR account is locked by another session or for maintenance, try
again.'

Og så skal jeg popper der et billed op hvor jeg skal skrive user name og
password og svare ok eller cancel.

Jeg har 5 account alle under samme user/password og de er 'gode nok'. Jeg
modtager også mails fint - men kun på den ene ud af de 5 accounts.

Kan du hjælpe?

...hygge!
...Jan

Fra : Janhp

Dato : 17-01-03 08:53

'torsk'
Ja, mine fejlmeddelser kommer fordi jeg svare 'cancel' til popup billede,
hvori jeg bliver bedt om at skrive user name og password.

Men, problemet er istedet hvorfor Outlook ikke gemmer password? Der er sat
'flueben' i 'gem password' - og alligevel gemme Outlook åbentbart ikke.
Hvorfor??

Håber du kan hjælpe!

...hygge!
...Jan