Office XP - Outlook problem - hjælp
Fra : Janhp

Dato : 16-01-03 15:40

Hej!

Efter at have installeret Office XP får jeg fejl ved 'send/modtag' af mails.

Beskrivelse af fejl - (Savage er en mail adresser/account.)

" Task 'Savage - Sending and Receeiving' reported error (0x800CCC92 : 'Your
e-mail server rejected your login. Verify your user name and password in
your account properties. Under tools, click E-mail accounts. The server
responded: -ERR account is locked by another session or for maintenance, try
again.'

Og så skal jeg popper der et billed op hvor jeg skal skrive user name og
password og svare ok eller cancel.

Jeg har 5 account alle under samme user/password og de er 'gode nok'. Jeg
modtager også mails fint - men kun på den ene ud af de 5 accounts.

Kan du hjælpe?

(NB! Har også sendt noten til dk.edb.programpakker.ms-office da jeg var i
tvivl hvos den skulle 'hen')

...hygge!
...Jan