Hvad betyder AMC sammen med Adaptec Raid C~
Fra : Stationsforstanderen

Dato : 16-01-03 13:24

Hej
I Event browseren til Adaptec Raid Controleren (Storage Management Pro)
kommer følgende besked efter en reboot.

Servernavn/AMC is offline

Er der nogen som kan fortælle mig havd AMC står for ? Hverken Adaptec eller
Google kan give et svar.

Lidt informationer om serveren:
Pentium 4 1.8 Gh
512 Mb Ram
Adaptec 2100 S Raid Controler.
5diske hvor af en er Hotspare.

På forhånd tak
Asbjørn

Fra : Michael Wechter

Dato : 27-02-03 21:06

kunne det evt. være: Error Compensation Mapping ?

muligvis er controlleren udstyret med sådan en software til udligning af
mindre hardware-"udsving"

Michael W.