Frontpage 98 og stofanet giver problemer
Fra : Familien Lerche & Bü~

Dato : 25-12-00 23:22

Mit problem opstår allerede når jeg vil designe hjemmesider. Under
oprettelse af skabeloner siger den at "jeg" ikke findes på port 80.

Hvad kan jeg gøre for at dette ikke opstår ?

Jeg havde ikke problemet før jeg fik stofanet.

MVH

John

Fra : Claus

Dato : 25-12-00 23:33

Jeg husker ikke nøjagtigt hvordan det skal løses (vist nok
noget med Personal Web Server) men det har INTET
med Stofanet at gøre - det er din lokale opsætning.
MVH
Claus

Fra : Claus

Dato : 26-12-00 11:08