Tykkelse på kabel til alarmer.
Fra : Erik Hansen

Dato : 16-01-03 10:43

Hejsa.

Jeg er ved at købe mig et alarm anlæg.

Da jeg har masser af 4 leder telefonkabel på 0.5 kvadrat samt 8 leders
CAT 5 patch kabel, har jeg tænkt på om det kan bruges. ?

....:Erik

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 16-01-03 20:13

Erik Hansen wrote:

> Da jeg har masser af 4 leder telefonkabel på 0.5 kvadrat samt 8 leders
> CAT 5 patch kabel, har jeg tænkt på om det kan bruges. ?

Prøv at spørge i en anden, mere relevant gruppe.

F.eks. dk.teknik.el eller dk.teknik.elektronik.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Aksel

Dato : 17-01-03 21:52

"Erik Hansen" <ggdfgdfgd00@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Da jeg har masser af 4 leder telefonkabel på 0.5 kvadrat samt 8 leders
> CAT 5 patch kabel, har jeg tænkt på om det kan bruges. ?

De kabler er udmærkede til en alarm, de skal vel ikke være flrer hundrede
meter.

Hilsen Aksel

Fra : Erik Hansen

Dato : 18-01-03 10:42

On Fri, 17 Jan 2003 21:52:02 +0100, "Aksel" <akselj@newmail.dk> wrote:

>De kabler er udmærkede til en alarm, de skal vel ikke være flrer hundrede
>meter.

Nej nej, jeg tror at det længeste kabel bliver 15 meter.

--
....::Hilsen Erik

Rigtige e-mail adresse findes på
http://home1.inet.tele.dk/ehh/e-mail.gif