Hilsen til alle
Fra : Hans Galvit

Dato : 16-01-03 08:42

guds fred og alt godt til alle

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 16-01-03 09:00

"Hans Galvit" <hg@"FjernDette"ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
news:1ce9wz6mawkpb.1kvvyj055c2rv$.dlg@40tude.net...
> guds fred og alt godt til alle
i lige måde.

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside
http://www.nydheder.subnet.dk/

eller http://www.kbc.dk KBC.
http://teenhopeline.1444.net teen hope line.
http://www27.brinkster.com/bibelv/index.htm Bibelværkstedet .

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 16-01-03 09:33

"Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "Hans Galvit" <hg@"FjernDette"ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

Hvis du er ny så velkommen her i gruppen . Håber du hænger ved da tonen til
tider er hård, da vi kommer i forskellige kirker, der er enda nogle der ikke
kommer i en kirke eller er ikke kristne, det behøver ikke at være de samme.

Fra : Hans Galvit

Dato : 16-01-03 21:41

On Thu, 16 Jan 2003 09:32:31 +0100, Børge Højlund Jensen wrote:

> [...]
> kommer i en kirke eller er ikke kristne, det behøver ikke at være de samme.

Ny ja det er jeg vel men man kan måske siger at jeg mere eller mindre har
haft "observatør" status
--
Hans Galvit
26 61 68 82

Fra : Andreas Falck

Dato : 16-01-03 22:06

Hans Galvit" <hg@"FjernDette <hg@"FjernDette"ishoejby.dk> skrev
således i

[ ... ]
> Ny ja det er jeg vel men man kan måske siger at jeg mere eller
> mindre har haft "observatør" status

Den gruppe tror jeg er rimeligt stor. Men så er du jo nok heller ikke
helt ubkendt med at tonen kan blive lidt barsk ind imellem. Og lad dig
endelig ikke afskrække af det!

Og endnu engang velkommen som aktiv i gruppen!

Se også min hjemmeside om Skabelsen og Syndfloden:
http://syndflod.dk ** Nu også med debatforum **

Fra : Hans Galvit

Dato : 16-01-03 09:23

On Thu, 16 Jan 2003 08:42:05 +0100, Hans Galvit wrote:

> guds fred og alt godt til alle

Tak
--
Hans Galvit
26 61 68 82

Fra : Andreas Falck

Dato : 16-01-03 09:29

Hans Galvit skrev således i

> guds fred og alt godt til alle

Mange tak, og i lige måde!

Og velkommen i gruppen - mindes ikke at have set dig her før!

Fra : Hans Galvit

Dato : 16-01-03 21:45

On Thu, 16 Jan 2003 09:29:25 +0100, Andreas Falck wrote:

> Hans Galvit skrev således i

> Mange tak, og i lige måde!
>
> Og velkommen i gruppen - mindes ikke at have set dig her før!

Nej jeg har ikke skrevet indlæg her men jeg har "læst jer" igennem et
stykke tid
--
Hans Galvit
26 61 68 82

Fra : Andreas Falck

Dato : 16-01-03 22:08

Hans Galvit" <hg@"FjernDette <hg@"FjernDette"ishoejby.dk> skrev
således i

[ ... ]

> Nej jeg har ikke skrevet indlæg her men jeg har "læst jer" igennem
> et stykke tid

Glæder mig at det barske "klima" der ind imellem kan være her,
alligevel ikke har skræmt livet helt af dig.

Heldigvis er de fleste debatter i gruppen ganske gode og inspirerende,
og jeg håber da at du vil være en aktiv deltager.

Se mit nye forsøg på at lave en kristen hjemmeside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/

Fra : torup & bachmann

Dato : 16-01-03 09:59

"Hans Galvit" <hg@"FjernDette"ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> guds fred og alt godt til alle

Samme til dig og velkommen til Delta Force 3 - her gælder alle kneb
vagn

Fra : Niels Peter

Dato : 16-01-03 12:23

"Hans Galvit" <hg@"FjernDette"ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> guds fred og alt godt til alle

Tak i lige måde )

Niels Peter

Fra : flodeballen

Dato : 16-01-03 15:16

"Hans Galvit" <hg@"FjernDette"ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> guds fred og alt godt til alle

Dav i stuen og tak for det der med alt det gode. Det der med gruds fred har
vi alle ventet på siden adam og eva.......... Aller en ski' er der sket
endnu - han er nok lidt tung i røveren - eller også er det der med at han
sluttede med at lave en hviledag - og holder den endnu.

Her er forresten til tider meget lummert. Du ved: Skinhellige sekteriske
typer der går i selvsving med dødsyge bibelcitater i en lind strøm og
propagandatågehorn af værste skuffe a la Goebbels/Stalin. HØREVÆRN PÅBUDT.

Hilsen:

http://www.km.dk/hyppige_spm/drengenavne.htm

Blandt venner kaldes jeg Bæ9
og gjender har jeg mange af - bare spørg

Fra : Filip D. Johnsen

Dato : 16-01-03 22:26

Og velkommen til dig i de skrivendes række.

Et venligt skriftsted, du kan tage med:

"Det ved I, mine elskede brødre. Ethvert menneske bør være hurtigt til at
høre, langsomt til at tale, langsom til vrede". Jakob 1:19.

Du har fulgt det råd alle giver i netikette: følge med i samtalerne i nogen
tid, og tag så langsomt del i debatterne. Det er fint. At være 'langsom til
at tale' kan også være klogt senere hen, når samtalerne kan blive lidt
personlige.

Vær god til at høre (læse), langsom til at tale (skrive), og langsom til
vrede (vrede).

Velkommen ombord!

Filip Johnsen

Fra : TBC

Dato : 17-01-03 01:11

"Hans Galvit" <hg@"FjernDette"ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> guds fred og alt godt til alle

Hmm, det vedrører da vist også mig så

.....Så tak for det og velkommen til gruppen hvis du har tænkt dig at hænge
lidt ud her.

TBC