Sende html emails med sit web ?
Fra : Martin

Dato : 16-01-03 06:08

Hej
Nogen der kan fortælle hvad jeg gør galt. Jeg vil sende html email som
indsætter aktuel kopi af mit website. Nedenstående virker lokalt når jeg
browser filen, men ikke når den emailes til mig selv og vises i
emailklienten (Outlook 2000) ?

Jeg får det fint til at virke hvis jeg emailer komplet htmlkode fra min
index fil, men hvorfor ikke med iframe ? Er der en anden metode ?

-------

<head>
<title>mydomain</title>
<base href="http://www.mydomain.dk/">
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css">
</head>
<iframe src="http://www.mydomain.dk" width=640 height=800 id=myiframe>
</iframe>

Fra : Per Christoffersen

Dato : 16-01-03 09:32

"Martin" <martin.nielsen@hotmail.com> wrote in message

> Jeg får det fint til at virke hvis jeg emailer komplet htmlkode fra min
> index fil, men hvorfor ikke med iframe ? Er der en anden metode ?

Formodentlig fordi HTML-fortolkeren i mail-klienten ikke kan finde ud af
i-frame.
Men det er bare et gæt...

/Per