Europa rundrejse
Fra : Lars Ehlers

Dato : 16-01-03 00:51

Jeg har i sidste øjeblik fået at vide, at jeg skal på en tur til Europa om
ca. halvanden uge, så der er fart på for at bestille flybilletter og
hoteller.

Turen ser pt. således ud:

San Francisco - London
4 dages ophold
London - København
3 dages ophold
København - Paris
3 dages ophold
Paris - San Francisco

Jeg har boet på de sædvanlige business type hoteller rundt omkring, så jeg
vil være taknemmelig for anderledes forslag til hotelvalg i London,
København og Paris. Max. pris omkring $200 per nat (firmaets regning

--
Lars Ehlers, San Francisco
Arbejde: http://www.digitalpersona.com

Fra : o&u

Dato : 16-01-03 09:56

On Wed, 15 Jan 2003 15:50:56 -0800, "Lars Ehlers"
<ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote:

> [...]
>vil være taknemmelig for anderledes forslag til hotelvalg i London,
>København og Paris. Max. pris omkring $200 per nat (firmaets regning

Jeg kan foreslå:

London: Strand Palace (3 stjerner) (god beliggenhed lige overfor Savoy
hotel, super morgenmad)
http://www.london-hotel-discounts.com/hotel-information/london/strand-palace-hotel/
, evt. St. James Court (4 stjerner)
http://www.freedom-tour.com/hotels/uk/london/stjamescourt.html
Da mange bureuaer har rabat på st. james court, behøver det ikke at
være dyrt. Men hotellet er kun luksus, jeg kan bedre lide strand
palace. Strand Palace har mange forskellige størrelser værelser,
bestil english breakfast, evt.

København: Christian lV eller Admiral
Begge ligger ved Nyhavn
Chr. lV er meget lille, - det er det fine ved det.

Paris: et lille hotel Nainville, på rue de la rosiere. Det ligger ved
siden af en lille park, så prøv at få udsigt over parken.
http://www.cofrase.com/hotel/nainville/
Det er et lille, ikke dyrt hotel nær eiffeltårnet. Jeg faldt for det.

mvh

John

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 16-01-03 20:36

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Arbejde: http://www.digitalpersona.com
> Fritid: http://pages.sbcglobal.net/sanfranehlers/mustang.htm
> "Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)

Hej Lars,
Et forslag i Paris kunne være:
Hôtel Raphael på Avenue Kléber (en af vejene der fører op til Place Charles
de Gaulle (Triumfbuen)). Jeg har ikke boet der, men går forbi hver morgen på
vej på arbejde. Er et typisk business hotel, men ikke i Sofitel støttelse.
Udefra ser det ret hyggeligt ud.

Hvis der bliver tid til at gå lidt ud om aftenen, vil jeg råde dig til at
søge efter et hotel i 4. eller 5. arrondissement, da du så vil bo i den mere
livlige del af byen. Personligt foretrækker jeg 4. (le Marais) fremfor 5.
(st. Germain). Sidstnævnte er for stor en turistmagnet.

Sig til hvis du vil have forslag til et par spisesteder.

Henrik

Fra : Lars Ehlers

Dato : 17-01-03 20:05

> Jeg har i sidste øjeblik fået at vide, at jeg skal på en tur til Europa om
> ca. halvanden uge, så der er fart på for at bestille flybilletter og
> hoteller.

Takker mange gange for ideerne, jeg har fluks givet dem videre til min
kollega. Vi kontakter vores rejsebureau i dag, og så må vi se, hvad vi kan
få bestilt.

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-03 22:46

> Jeg har boet på de sædvanlige business type hoteller rundt omkring, så jeg
> vil være taknemmelig for anderledes forslag til hotelvalg i London,
> København og Paris. Max. pris omkring $200 per nat (firmaets regning

Hotel Nora på Nørrebro har en rigtig god standard, flinkt personale og god
morgenmad til rimelige penge...

http://www.hotelnora.dk/

mvh
Allan Rasmussen