Bunkepul analyseret. Bekæmp Islam og kun I~
Fra : Bo Warming

Dato : 15-01-03 23:47

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
news:b0373s$g5v$1@sunsite.dk...
> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> I øvrigt synes jeg da lige, vi skal huske, at der IKKE er sået tvivl
om,
> hvorvidt kvinden havde sex med håndværkerne. Det, der er sået tvivl
om, er,
> om hun gjorde det frivilligt. Derfor blev de fem anklagede frikendt.
>
> Det er åbenbart ikke kun muslimer, der interesserer sig for bunkepul,
kan vi
> forstå.

Hvem kan se andre formål med fler-kanter end følgende tre?

1. at nogen kan holde den modstræbende pige fast(det er muslimernes
næsten eneste chance for at opnå erotik)

2. at din faste partner er gammeldags og du vil i trusserne på hendes
lillesøster/veninde så du får bunkepul op at stå¨, og smigrer din
veninde med at hun er lidt med.

3. at du ser en æstetisk, kreativ fornyelse i 3-somhed o.lign.
På sexklub, hvor alt kan ske, har jeg set mænd søge at være med, når den
smukkeste pige var midt i samleje med en betalende gæst.Altid vil den
elskende mand frabede sig udvidelsen - vrissende eller desperat bedende.
Mænd vil smigres ved at pigen elsker HAM, og udvidelse fra to til tre er
altid nederlag (når en rival er udvidelsen - en haremspige til at kysse
mens den anden pige boller, er derimod velset

OK der kan nok være smag der går over min forstand. Den med at anal kan
komme på højde med vaginal, køber jeg ikke, og slet ikke
pornolitteraturens påfund om at manden føler fællesskab når han er inde
2'eren , samtidig med at en bollesvoger er i 1'eren og den tynde membran
mellem lorte- og føde-kanal muliggør indirekte pik-pik-gnub

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 16-01-03 00:36

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 2'eren , samtidig med at en bollesvoger er i 1'eren og den tynde membran
> mellem lorte- og føde-kanal muliggør indirekte pik-pik-gnub

Tak, Bo, du har et vidunderligt poetisk forhold til sex.