/ / dentro / / <kena@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e25e20f$0$188$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg har den 10-01-03 indsendt en DOA fejlmeddelelse vedrørende min
> Syncmaster 152B til
www.antaservice.se. Jeg har ikke modtaget nogen e-mail
> fra dem, og jeg har ikke fået nogen ny skærm endnu.
>
> Får man ikke en konfimations e-mail? Hvor lang tid tager det normalt før
man
> får sit nye produkt?
>
> / / dentro / /
>
>
Jeg har lige sendt en RAM til dem igår aftes ang. en Hitachi skærm der er
død (ikke DOA). Jeg har lige tjekket mail, og jeg har ikke fået noget fra
dem.
Ham fra Hitachi der fortalte mig at det var antaservice der tog sig af
Hitachis ombytninger, sagde at de plejede at sige at man skulle regne med at
der gik 2-3 dage. Han gav mig også et telefonnummer, så du kan jo prøve at
ringe til dem og høre hvordan det står til med din skærm. Nummeret han gav
mig er 70265606.
HTH
Devast8or