Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
forskel på G400 og G400P (Sony :))
Fra : Rune

Dato : 09-03-01 19:29

Har ikke kunnet finde/se forskellen på disse.

Nogen der er så venlige at forklare ?

På forhånd tak

Mvh
Rune

Fra : Bruun

Dato : 13-03-01 22:21

Hejsa,

"Rune" <rune(fjerndette)@runem.dk> wrote in message

> Har ikke kunnet finde/se forskellen på disse.
>
> Nogen der er så venlige at forklare ?

Jeg håber på svar fra Sony support.. Jeg har skrevet til dem.. Så snart jeg
får et svar, så poster jeg det lige =)

Håber ikke at deres support kører lige så godt som Asus's

Mvh Kim Bruun

Fra : Rune

Dato : 13-03-01 23:03

On Tue, 13 Mar 2001 22:21:04 +0100, "Bruun" <dikkedarer@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>får et svar, så poster jeg det lige =)
>
>Håber ikke at deres support kører lige så godt som Asus's

Lyder godt :)

Mvh
Rune

Fra : Steen

Dato : 03-04-01 16:27

hej

ifølge en medarbejder i multimedia world er forskellen mellem

G400 og G400P dén, at P'eren er den nye model. Andet skulle der ikke ligge i
dét !

Mvh.

Steen.

Fra : Bruun

Dato : 03-04-01 16:47

Hejsa,

"Steen" <slw@pbk.dk> wrote in message news:9acq69$l16$1@eising.k-net.dk...
> hej
>
> ifølge en medarbejder i multimedia world er forskellen mellem
>
> G400 og G400P dén, at P'eren er den nye model. Andet skulle der ikke ligge
> dét !

Det er også rigtigt. Men grunden til den nye model er pga. strengere krav i
nogle EU-direktiver omkring stråling osv.

Det var hvad Sony Support forklarede!!

Mvh Kim Bruun