Gode råd
Fra : Marc Jørgensen

Dato : 15-01-03 22:01

Hej jeg ville bare lige høre om der er nogle der ligger inde med nogle
råd omkring Velo Solex, eller om der er nogle der kender nogle steder
man kan købe reserve dele til Velo Solex.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-01-03 02:33

Marc Jørgensen wrote:
> Hej jeg ville bare lige høre om der er nogle der ligger inde med nogle
> råd omkring Velo Solex, eller om der er nogle der kender nogle steder
> man kan købe reserve dele til Velo Solex.

Jeg gør desværre ikke, men du bedes venligst få din newsreader til at
undlade at sende vcard med når du skriver her på usenet.

Men for lige at holde indlægget til subj, fandt jeg via google
http://www.velo-solex.dk, måske kan ejeren af denne side hjælpe
dig.. ? :)

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 16-01-03 20:08

> Hej jeg ville bare lige høre om der er nogle der ligger inde med nogle
> råd omkring Velo Solex, eller om der er nogle der kender nogle steder
> man kan købe reserve dele til Velo Solex.

Nu fremgår det jo ikke af dit Vcard :( ... men hvis du bor i (nærheden
af) Roskilde, kan jeg anbefale Tempo cykler på Ringstedvej... hvad han
ikke ligger inde med af reservedele til gamle knallerter (incl. Solex),
det er sikkert ikke noget man har brug for at skifte :)

M.v.h.
Thomas