ADVARSEL mod Malerfirmaet Jens F. Pederse~
Fra : KURT VEDSMAND

Dato : 09-03-01 18:33

Ovennævnte maler er både utroværdig og dårlig håndværker, så vær varsom.

Fra : Mari

Dato : 09-03-01 21:49

"KURT VEDSMAND" <vedsmand@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Ovennævnte maler er både utroværdig og dårlig håndværker, så vær
varsom.

Vær venlig at slette denne injurierende mail - eller der vil blive sendt
en klage tyil din udbyder.

Henvend dig til en advokat, hvis du har uafklaret udestående

--

Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n

Fra : KURT VEDSMAND

Dato : 14-03-01 21:58

"Mari" <mari@hansen.image.dk> skrev i en meddelelse

<snip>

> Vær venlig at slette denne injurierende mail - eller der vil blive sendt
> en klage tyil din udbyder.

Hvorvidt denne mail er injuriende eller ej må domstolene afgøre! Du er
velkommen til at inspicere det tapet maleren har sat op, hvorved du kan
observere der ikke er brugt tapetklister nok, hvorved tapetet ikke er
fæstnet til væggen. Desuden har jeg bedt maleren om at rette problemet, uden
han reagere. Du vil måske begrunde hvorfor min udbyder skal indrages i dette
problem.

> Henvend dig til en advokat, hvis du har uafklaret udestående

Dette er billigere, og vil antageligvis spare abonnenter i denne newsgroup
for de samme kvaler som jeg har oplevet.

<snip>

Venlig hilsen

Kurt

Fra : per

Dato : 14-03-01 22:54

On Wed, 14 Mar 2001 21:58:14 +0100, "KURT VEDSMAND"
<vedsmand@get2net.dk> wrote:

Jeg går ikke ud fra at du har betalt , før du har fået en vare du er
tilfreds med.?

han skriver vel ikke en faktura før arbejdet er færdig.

Er maleren ikke med i en form for garantiordning?
Er det mesteren du har talt med?

Jeg kan ikke se dit første indlæg, men jeg syndtes at der er ret dumt
at lægge navne ud på internet.

Hvis man skal betale forud, på et stort stykke arbejde, så starter man
med matrialerne. og hen af vejen kan der så betales små afdrag, så,
mesteren ikke skal lægge alle pengene ud.

--
PH-BYG
Snedker/tømrer

v/ Per Hansen

Hornbæk

www.ph-byg.dk
Tlf 49700547
Bil 20252816

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-03-01 23:00

"KURT VEDSMAND" <vedsmand@get2net.dk> skrev :

>Ovennævnte maler er både utroværdig og dårlig håndværker, så vær varsom.

Lige præcist hvorfor skulle man dog fæste lid til det du skriver ??

ingen beskrivelse af sagen = utroværdig

igen ingen beskrivelse = dårligt indlæg = dårligt håndværk

ergo - er du bedre ?

--
Venligst

jan@stevns.net - www.stevns.net
Der findes 3 slags mennesker, dem der kan tælle og dem der ikke kan

Fra : KURT VEDSMAND

Dato : 14-03-01 22:15

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Lige præcist hvorfor skulle man dog fæste lid til det du skriver ??

Det må du selvfølgelig selv vurdere, men du er da velkommen til at få _Jens
F. Pedersen_ til at tapetsere din lejlighed. Så kan vi måske opnå koncensus.

> ingen beskrivelse af sagen = utroværdig

Maleren tapetserede min lejlighed med et resultat hvor han selv indrømmede
det skulle laves om, efter han anden gang lavede det om var det af samme
kvalitet. I perioden hvor arbejdet blev udført, tilbragte jeg tiden i min
kolonihave hvorved jeg ikke observerede hvilket arbejde der blev udført. Man
kunne foranledes til at tro maleren kun klaskede lidt tapetklister på væggen
for at sminke arbejdet.

> igen ingen beskrivelse = dårligt indlæg = dårligt håndværk

Dårligt håndværk! Her er vi 100% enig.

> ergo - er du bedre ?

Sagen er oppe i lejerforeningen for enkeltmedlemmer, ved bodil kjærum
(formand for danmarks lejerforeninger). Så det må vel være op til hende om
maleren eller jeg er bedre!

Venlig hilsen

Kurt