Re: Sommerhus min. 8 pers ønskes til leje ~
Fra : Martin Skoubo

Dato : 15-01-03 17:53

Jeg ønsker at leje et sommerhus i Løkken eller Marielyst uge 30 eller 31
2003

Huset skal helst have plads til 7-8 pers. men alt har interesse.

Har du et eller kender du nogen, så giv mig et tilbud

--
Med Venlig Hilsen / Best Regards

Martin skoubo
Lindevangen 16
4550 Asnæs
Tlf: 59642226
Mobil: 51841461

Martin_Skoubo@hotmail.com

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 15-01-03 19:14

Martin Skoubo wrote:

> Jeg ønsker at leje et sommerhus ...

Du kan ikke leje sommerhus gennem denne gruppe.

Lidt tekst klippet fra gruppens fundats: (Der kan findes via linket indsat
nederst)
------------------
3 Fundats:
Formålet med gruppen er diskussion af rejse relaterede emner,
så som:

gruppen skal være et forum for diskussioner af emner
relateret til både indenlandske og udenlandske rejser.

Private køb/salg-annoncer og kommerciel annoncering er ikke
tilladt.
Brug dk.marked.privat.xxx.yyy Find selv rette gruppe.
Her: http://www.usenet.dk/grupper.pl?list=dk.marked.privat

Slet dit indlæg.

--
Mvh. Jørgen