Leje til Stalker
Fra : Jens

Dato : 15-01-03 18:49

Hej

Jeg har et problem med knægtens Stalker. Lejet i skjoldet, hvor akslen fra
koblingsklokken hviler i, er kaput.

Jeg har fået lejet trukket ud med en aftrækker, men kan ikke finde et nyt
leje. De forskellige forhandlere har ikke dette leje og siger at det ser ud
til at man skal købe et nye skjold (870 kr!). Dette synes jeg er en lidt dyr
og overdrevet løsning - skjoldet fejler jo ikke noget!. Har andre fundet
kilden til dette leje.

Lejet er et KBC (Korea) 638 Z (D=28, d=8, B=9 mm)

Mvh

Jens

Fra : LaLLe

Dato : 15-01-03 18:55

Gå til din forhandler han kan få et nyt hjem. Det er 100% sikkert. Men det
er temmelig dyrt. Mener det ligger i en 400-500 kr
--

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : Calle.

Dato : 15-01-03 22:53

Jens wrote:
> [...]
> noget!. Har andre fundet kilden til dette leje.
>
> Lejet er et KBC (Korea) 638 Z (D=28, d=8, B=9 mm)

med de mål lyder det som et man kan få hos SKF prøv deres onlinekatalog på
www.skf.com

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Sven-bent

Dato : 15-01-03 23:57

"Jens" <wambaNOSPAM@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> kilden til dette leje.
>
> Lejet er et KBC (Korea) 638 Z (D=28, d=8, B=9 mm)

Sådan et leje må ikke koste ret meget mere end 30-40Kr højest.

S-B

Fra : KubikH

Dato : 17-01-03 18:39

> [...]
> kilden til dette leje.
>
> Lejet er et KBC (Korea) 638 Z (D=28, d=8, B=9 mm)

Hej Jens
Det kan du få som et alm. SKF leje
Så hedder det også 638-2RZ
Det er nok en ting til under en flad 50,-
Mvh
Niels