Zimmering(FS1)
Fra : René

Dato : 15-01-03 18:24

Jeg har lige samlet det meste af motoren på ymmerhakkeren, i tændingssiden
sider der en flok zimmerringe(som i ved
Jeg mangler den der sidder ved gear vælgeren, ved ikke om den kaldes en
zimmerring for den er helt lukket jo, nogen der ved om man kan købe den et
sted.
Nu har de fleste knallert forhandlere jo lukket så jeg ville lige høre om
der en der ved noget

--
Med Venlig Hilsen
René

Fra : Marc Jørgensen

Dato : 15-01-03 22:06

Du skulle prøve www.t-hansen.dk de er tilligemed rimeligt billige.

"René" skriver:

Fra : René

Dato : 16-01-03 22:04

> Du skulle prøve www.t-hansen.dk de er tilligemed rimeligt billige.

Ja, men har prøvet dem

Men de har ikke den jeg skal bruge:/

René

Fra : René

Dato : 16-01-03 22:09

Tror sku bare jeg laver en plastik prop, den skal jo bare tæt så må det
fungér.

René