Terazzo - speciel lavet
Fra : Morten DH

Dato : 15-01-03 17:52

Jeg er ude efter nogen som tilbyder terazzo speciel- løsninger, mener der
fornylig var et par adresser i det boligblad der husomdeles indimellem (kan
ik lige huske navnet) men har desværre fået smidt det ud...

Jeg overvejer om man evt. kan få støbt en bund til en brusekabine - istedet
for de traditionelle porcelæns-kar man kan købe... hvis det kan lade sig
gøre..

Fra : Jens Larsen

Dato : 15-01-03 18:49

http://www.hfb.dk/ På den side kan du finde ALT hilsen Jens

Fra : Jens Larsen

Dato : 15-01-03 18:53

jeg glemte gå feks ind under : hovedmeny-natursten-slibning hilsen Jens

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-01-03 19:49

> [...]
istedet
> for de traditionelle porcelæns-kar man kan købe... hvis det kan lade

Prøv terrazzomanden - udfra hans hjemmeside ser det bestemt muligt ud.
http://www.terrazzo-manden.dk/

(Men da jeg ikke kunne huske addressen slog jeg den lige op på google
for dig. Den giver bla. også http://www.terrazzo.dk/ der ser spændende
ud.

/A