IBM serveraid CD
Fra : Kaspar Poulsen

Dato : 15-01-03 17:44

Er der nogle hvor jeg kan får en ældre udgave at serverraid manager end den
ibm har på deres hjemmeside?. Problemet med den nye er at den ikke vil boot
på min cd fordi det ikke understøtter mit standart on-board grafikkort.

Fra : ....

Dato : 15-01-03 19:16

Hej

Hvad er det for en maskine ?
Og hvilket onboard grafikkort ?

Mvh
Thomas

Fra : Kaspar Poulsen

Dato : 15-01-03 21:25

Det er en IBM pc server 325
Grafikkortet er et Cirrus Logic CL-GD5436

Fra : Henning

Dato : 15-01-03 23:06

On Wed, 15 Jan 2003 21:24:34 +0100, "Kaspar Poulsen" <kaspar@trexy.dk>
wrote:

>Det er en IBM pc server 325

Så'n gammel svend er vist før ServeRaid'en tid?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Karsten Kristensen

Dato : 15-01-03 23:33

Nej det er den ikke. Så vidt jeg husker kan den kører med serveraid 5

Fra : Karsten Kristensen

Dato : 15-01-03 21:10

Hvilken version er du ude efter ?

Mvh. Karsten

Fra : Henning

Dato : 15-01-03 21:17

On Wed, 15 Jan 2003 17:44:26 +0100, "Kaspar Poulsen" <kaspar@trexy.dk>
wrote:

> [...]
>på min cd fordi det ikke understøtter mit standart on-board grafikkort.

www.pc.ibm.com/support - indtast maskintype, får du så ikke muligheden
i venstre side for at download software?

Henning
hsb(at)image.dk