Bedste PCI gfx?
Fra : [3390]Martin Blirup

Dato : 15-01-03 17:57

Davs NG!
Soeger super godt gfx til PCI. ser lidt paa dem her som saa sku virke som primaer og
sekundaer gfx til to skaerme, men til mobe uden AGP. :)
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364637948
Findes der bedre PCI end dem?
Venligst Martin

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-01-03 18:09

[3390]Martin Blirup wrote:
> [...]
> Soeger super godt gfx til PCI. ser lidt paa dem her som saa sku virke som primaer og
> sekundaer gfx til to skaerme, men til mobe uden AGP. :)

Det er ikke et PCI kort!

> Findes der bedre PCI end dem?

Jeg tror ikke du skal regne med noget bedre til formålet end Matrox
eller måske et gf2mx.

mvh

Bruno

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-01-03 18:17

[3390]Martin Blirup wrote:
> Soeger super godt gfx til PCI. ser lidt paa dem her som saa sku
> virke som primaer og sekundaer gfx til to skaerme, men til mobe
> [...]

Som nævnt af en anden, er det ikke et PCI kort.
Det er (endnu engang) edbpriser.dk der skriver forkert,
de skriver endda det er et AGP kort under beskrivelsen.

> Findes der bedre PCI end dem?

Bedste til Tv-Out:
<http://shor.ter.dk/781276099>

Bedste til 3D:
<http://shor.ter.dk/640939509>

Bedst til prisen:
<http://shor.ter.dk/140773311>

/Mikael

Fra : H3nrik V!

Dato : 16-01-03 00:15

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> wrote in
message news:3e25977b$0$144$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Bedste til 3D:
> <http://shor.ter.dk/640939509>

Jeg ville nu mene at ovenstående var bedst til prisen - der er noget, der
ligner 150kr til forskel - det er et GF4MX IMHO nu værd...

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 16-01-03 11:33

H3nrik V! wrote:

> Jeg ville nu mene at ovenstående var bedst til prisen - der er noget,
> der ligner 150kr til forskel - det er et GF4MX IMHO nu værd...

Ja, det er faktsik rigtigt. Jeg havde overset TV-Out.

/Mikael

Fra : [3390]Martin Blirup

Dato : 16-01-03 17:05

Davs igen...
Takker for jeres ide'er...
Men d r altsaa PCI!
http://www.midtdata.dk/indexmereinfo.asp?model=3DP9000PCI
ville bare gerne vide om GeForce4 Mx460 og andre lignende var hurtigere eller ej,
thi ellers koeber jeg disse.
Ved godt EdbPriser.Dk laver fejl nogen gange, heh. :) Der Mange fejl nogen gange...
(; Naesten altid! ;)
Venligst Martin