www.pharmaviva.com
Fra : Lars Larsen

Dato : 15-01-03 13:25

Kender nogen noget til subj? Kan man stole på at man får det præparat, der
står pakken, og er det lovligt?

Det undrer mig en del, at de påstår at kunne sende melatonin ud fra England,
da melatonin slet ikke er frigivet dér.

Mvh.
Lars

[sendt til dk.videnskab.sundhed, dk.forbruger og
dk.helbred.behandling.alternativ]

Fra : Rado

Dato : 16-01-03 21:05

On Wed, 15 Jan 2003 13:24:30 +0100, "Lars Larsen"
<spoergigruppen@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>står pakken, og er det lovligt?
>
>Det undrer mig en del, at de påstår at kunne sende melatonin ud fra England,

Det bliver vist sendt fra Danmark (det gør deres Glukosamin i alt fald
- min mor har fået noget derfra).

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Rado

Dato : 16-01-03 21:09

> [...]

>står pakken, og er det lovligt?
>
>Det undrer mig en del, at de påstår at kunne sende melatonin ud fra England,

Iøvrigt sender de blot et girokort med (ingen forudbetaling eller
efterkrav), så hvis du ikke er tilfreds hænger du ikke på noget.

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Helge

Dato : 01-02-03 21:24

Hei

Nikkens produkter har vist seg utrolig effektive.

Jeg har startet med Nikken som foretningside etter og ha fått STOR hjelp med
egen helse gjennom produkta.

Du kommer til og bli overrasket over hva du får se om jeg får komme og
demostrere produkta.

Jeg har en stor foretnings ide og tilby dere dansker.

Nikken skal åpne Danmark 1 mars.
Vi trenger i den forbindelse kontakter i Danmark som vil se nermere på
Nikken som foretningside

Nikken opererer i 30 land og har en omsetning på 2.25 mrd euro.
Nikken er et selskap som er 30 år gammelt og er gjeldfri.

Vi vil gi den støtte og opplering som er nødvendig for og få suksess med
Nikken.

Se på min hjemmeside for mer info:

http://www.enikken.eu.com/nettbutikk

Jeg skal til Danmark komende uke, kontakt meg for avtale.

Med vennlig hilsen:

Helge Ibrahim
Uavhengig Nikken distrubutør
Strandveien 239