Top Tours...
Fra : Knud Erik Mortensen

Dato : 15-01-03 13:04

Hej gruppe!

Vi er 2 par som påtænker os en rundrejse i Thailand, med efterfølgende
afslapning på Phuket, og det kan lade sig arrangere med Top-Tours.

Er der nogen som har erfaringer med Top-Tours?

Mvh.
Knud Erik

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 15-01-03 15:30

"Knud Erik Mortensen" <ack@privat.dk> wrote in message news:3e254e3c$0$71703
> Er der nogen som har erfaringer med Top-Tours?

Snakkede med dem for et par måneder siden, havde en fin dialog med ham, tror
det er ejeren der er alene om det, havde vist et barn på skødet.

Aftalte jeg skulle modtage noget pris pr. mail i løbet af 45 min.

Jeg venter fortsat.....

Dog vil det i så fald ikke være aktuelt, har bestilt andetsteds.

Mvh.

Kim Jørgensen

Fra : TSL

Dato : 19-01-03 09:10

Hej Knud,

Jeg har haft samme oplevelse med TopTours - desværre havde jeg nær sagt for
de er virkelig smaddersøde og meget hjælpsomme - men det hjælper jo ikke
meget når det lovede tilbud udebliver! Vi skal rejse til Thailand 3. marts
på bryllupsrejse (hvilket selvfølgelig giver os endnu større behov for at
der er styr på tingene) og vi har efter at indhentet mange mange tilbud
besluttet os for at rejse med Nyhavn Rejser. Ud over at have fået en sublim
betjening af en fyr ved navn David, har vi fået det præcis som vi vil have
det - og til samme pris som hvis vi havde valgt at rejse med StarTours, My
Travel osv som jo ikke giver samme mulighed for at opfylde individuelle
rejsetilbud. Ring og få en sludder med dem - og tag et kig på deres
hjemmeside www.nyhavnrejser.dk - der er ikke listet rejser op i store
mængder om bureauet men lidt er der da at hente.

God fornøjelse
Med venlig hilsen
Tina

Fra : Knud Erik Mortensen

Dato : 19-01-03 14:39

Jeg har fået mail, fra Top Tours hvor de skriver at de vil kontakte mig
indenfor ca. 14 dage p.g.a. travlhed med (ferie-messe) m.m.

Mvh.
Knud Erik Mortensen