Hent mail hos tiscali med mac OS X ( jagua~
Fra : Tommy Bernholm

Dato : 15-01-03 12:07

Hej

Jeg har et lille problem som jeg gerne vil høre om nogen har en løsning på:

På mit arbejde har jeg installeret en mac med OS X (jaguar). Vi har en win
NT server som køre DNS og DHCP. Vi er koblet om via lan mail hos tiscali,
adsl med cisco router.

Mit problem er at jeg ikke kan hente mail, hverken via Mail eller med
Entourage. Jeg har dobbeltchecket mail indstillingerne (brugernavn og
password), men det virker ikke. Jeg får fejl 20316.

Hvis jeg på samme maskine indtaster min TDC mail konto, virker det fint !

Jeg kan også på samme maskine via VPC 6.0 tømme tiscali postkassen via
windows outlook.

Det virker som om tiscali ikke kan tale med mac OS X.

MVH

Tommy

Fra : Tommy Bernholm

Dato : 15-01-03 12:09

On 15/01/03 12:06, in article BA4AFF4F.4B9%tommy.bernholm@dpcweb.dk, "Tommy
Bernholm" <tommy.bernholm@dpcweb.dk> wrote:

> [...]
> windows outlook.
>
> Det virker som om tiscali ikke kan tale med mac OS X.

UPS !!

Havde desværre ikke fået stavet mailserver navnet korrekt !

Problemet er løst.

MVH

tommy

Fra : Pingvinen

Dato : 15-01-03 16:49

Hæhæ
Jeg sad nu også i min undren over hvorfor du ikke kunne

Daniel