Rund brændestabel
Fra : Lars Kalsen

Dato : 15-01-03 02:13

Hej alle I kloge,

Er der nogen der ved hvor på nettet jeg kan finde en opskrift på, hvordan
jeg laver en rund brænderstabel.

Mvh
Lars Kalsen
Lars.Kalsen@itgruppen.dk

Fra : Marco

Dato : 15-01-03 17:11

> Er der nogen der ved hvor på nettet jeg kan finde en opskrift på,
> hvordan jeg laver en rund brænderstabel.

Kunne ikke finde andet, så her er en simpel:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&th=5f6ff9
aa893c71e1&rnum=3

--
Hilsen Marco

www.Marco.Amok.dk

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 15-01-03 17:38

"Marco" <meco@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:b0417o$91k$1@sunsite.dk...

> Kunne ikke finde andet, så her er en simpel:

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&th=5f6ff9
> aa893c71e1&rnum=3

eller her

<http://groups.google.com/groups?selm=3caed106%240%2468726%24edfadb0f%40dspo
ol01.news.tele.dk>

mvh
Bendt

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 15-01-03 17:41

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&th=5f6ff9

> [...]

Vi prøver lige engang mere
http://makeashorterlink.com/?Z4DC51913

mvh
Bendt

Fra : Lars Kalsen

Dato : 15-01-03 21:05

Hej,

Tak for svarene - er der nogen der har et billede af en sådan stabel, som
han kunne sende til mig.

Mvh Lars
lakal@itgruppen.dk

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 15-01-03 21:43

"Lars Kalsen" <c2345678@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Tak for svarene - er der nogen der har et billede af en sådan stabel, som
> [...]

Jeg har ikke noget digi-cam, men der ligger 3 stk. ude i haven, hvis du
kommer forbi Allerød

mvh
Bendt

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 17-01-03 14:37

> Er der nogen der ved hvor på nettet jeg kan finde en opskrift på, hvordan
> jeg laver en rund brænderstabel.

Hej
Jeg har ingen tegninger, men har lavet nogle stykker. Tegn en cirkel hvor
den skal være, (jeg går ud fra at det er kløvet træ vi taler om) læg de
første stykker langs stregen med enden mod hinanden, derefter begynder du at
stable og den yderste ende skal ligge på det første stykke så det hælder end
mod midten. Så fylder du bare ind i midten og følger med , med kanterne,
alle stykker skal hælde ind mod midten, og lidt inden for den neden for.
Regn med at lave noget om ind imellem.
Gunnar