Nyt dfm site?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-01-03 00:36

Hej alle,

Som de fleste nok ved er jeg ophavsmanden til http://dfm.divvy.dk.

For et par måneder siden skrev jeg ud til alle dem, der havde tilmeldt sig
at sitet indenfor den nærmeste fremtid ville blive integreret med DMCN.dk.
Det er i de mellemliggende måneder ikke lykkedes af forskellige grunde og
jeg har besluttet at jeg kører mit site videre som et selvstændigt site.

Der er en del folk, der har undret sig over hvorfor sitet's adresse (URL) er
som den er - og det har jeg så besluttet at gøre noget ved nu. Derfor er
sitets URL fra nu af (indsæt trommehvirvel) ...

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/

Derfor kommer links direkte til profilerne f.eks. til at se sådan ud
fremover:

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen
eller
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1

De af jer, der benytter adressen i jeres signatur skal blot erstatte
"dfm.divvy.dk" med "www.dkfritidmotorcykel.dk". Jeg vil naturligvis lade
links til den gamle adresse "leve" fremover

Jeg vil naturligvis også blive ved at videreudvikle på sitet og har i øvrigt
aftalt at lægge link til Jacob Bunk's fremragende web-baserede newsreader
ind i menuen snarest muligt. For dem der ikke kan vente kan den ses direkte
http://news.dkfritidmotorcykel.dk (peger over på Jacob's system).

Og nu må det godt snart blive marts...

Hilsner og løftet venstre,

--
Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-01-03 09:43

Og han gør det igen

Godt gået.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Tobias Rathje

Dato : 15-01-03 09:39

> [...]
> som den er - og det har jeg så besluttet at gøre noget ved nu. Derfor er
> sitets URL fra nu af (indsæt trommehvirvel) ...

Hej Tony

Det ser sgu godt ud!

Du kunne eventuelt sætte dfm.divvy.dk til at redirecte til
www.dkfritidmotorcykel.dk således at man med det samme kan se at sitet er
flyttet når man går ind på den gamle adresse.

Tobbe
(der meget snart skal ud og finde en bandit)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-01-03 12:21

Tobias Rathje wrote:

> Du kunne eventuelt sætte dfm.divvy.dk til at redirecte til
> www.dkfritidmotorcykel.dk således at man med det samme kan se at sitet er
> flyttet når man går ind på den gamle adresse.

Det er nu gjort

hilsner,

--
Tony

Fra : Tobias Rathje

Dato : 15-01-03 12:56

On Wed, 15 Jan 2003 11:20:56 +0000, Tony Lorentzen wrote:

> Det er nu gjort

Perfekt!

Tobbe

Fra : Denise

Dato : 15-01-03 13:52

"Tony Lorentzen" <tony@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> Det er nu gjort
>
> hilsner,
>
> --
> Tony

Hej
Nogen kan bare det dér .
Så mangler vi bare et link, til hvor man kan lægge ekstra billeder op, er
det hos nathue ?

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, www.dkfritidmotorcykel.dk/Denise_Reindel

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-01-03 17:46

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote:

> Nogen kan bare det dér .

Tak

> Så mangler vi bare et link, til hvor man kan lægge ekstra billeder op, er
> det hos nathue ?

Ja det er det nemlig. Jeg skal i øvrigt lige have kontaktet og hørt ham om
det er ok at linke til hans site fra www.dkfritidmotorcykel.dk.

Men i øvrigt laver jeg snart mulighed for at man kan lægge flere billeder
af sig selv eller kværnen op på sin profil.

Hilsner,

--
Tony
Min profil: http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Claus Rittig

Dato : 15-01-03 19:33

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men i øvrigt laver jeg snart mulighed for at man kan lægge flere billeder
> af sig selv eller kværnen op på sin profil.

Kanon!
Jeg glæder mig allerede. Det er jo lidt pauvert med kun plads til een af
sine motorcykler i profilen...

Rittig

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-01-03 22:37

Tony Lorentzen wrote:
> Ja det er det nemlig. Jeg skal i øvrigt lige have kontaktet og hørt ham om
> det er ok at linke til hans site fra www.dkfritidmotorcykel.dk.

Du linker bare løs .. :)

Hvis du har lyst kan du jo pege fx. pics.dkfritidmotorcykel.dk på dfm.nathue.dk,
Så skal jeg nok få webserveren til at tage imod den :)

Jeg har iøvrigt lige bygget en ordentlig udgave af mit bruger-oprettelsesmodul
færdig, så nu ser det da ud til at køre LIDT bedre :)

mvh Hans, http://dfm.nathue.dk/Hajen

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : Hekto

Dato : 15-01-03 09:58

In article <b026sc$2449$1@news.cybercity.dk>,
tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com says...

> [...]
> ind i menuen snarest muligt. For dem der ikke kan vente kan den ses direkte

BØØØØØLLLGEEEEEE!

Min eneste kommentar:

'Survival of the fittest'

--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2
http://dfm.divvy.dk/hekto ... Nu: www.dkfritidmotorcykel.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Jacob Deleuran Grunn~

Dato : 15-01-03 18:05

Tony Lorentzen wrote:
> Som de fleste nok ved er jeg ophavsmanden til http://dfm.divvy.dk.
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/
> Derfor kommer links direkte til profilerne f.eks. til at se sådan ud
> fremover:

Det er jo alletiders, jeg har dog det problem at jeg har glemt mit kodeord,
og jeg får ikke tilsendt noget nyt når jeg prøver at logge ind uden kodeord
og klikker at jeg gerne vil have det sendt til min mail.
Jeg har kontrolleret at mailadressen er rigtig (både den jeg taster ind, og
den i min profil).

Er der andre der har sammme problem (er det mig der gør noget forkert).
Hvis ja (og nej) kan det rettes?

/Jacob
Honda Super Dream

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-01-03 21:18

"Jacob Deleuran Grunnet" <jdgSSS@laxity.dk> wrote:

> [...]
og
> den i min profil).
>
> Er der andre der har sammme problem (er det mig der gør noget forkert).

Det både kan og skal det. Jeg tjekker lige op på det med det samme. Det er
desværre ikke første gang der er sket noget underligt med mailafsendelse, så
jeg må vist have fat i ørerne på dem, der har lavet det software jeg
benytter.

Tak for oplysningen! Jeg har mailet dig dit password i mellemtiden.

Hilsner,

Tony

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-01-03 22:41

Jacob Deleuran Grunnet wrote:
> Er der andre der har sammme problem (er det mig der gør noget forkert).
> Hvis ja (og nej) kan det rettes?

Jeg har det også, der må være noget galt :)

mvh Hans
- RD350 YPVS, SSSSSSSSSSSSSSSSMOKIN!

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : M Poll

Dato : 16-01-03 04:06

Hej
Det bliver bedre og bedre, tak for dit store arbejde Tony.
Forslag: Når man er inde i profiler kunne der så ikke komme en frem/tilbage
knap så man ikke behøver at gå tilbage til indholdslisten for at se den
næste profil.
Hvis man skal have mere gavn af sorteringen efter MC, ville det være rart
hvis de blev nævnt i enslydende rækkefølge f.eks. mærke/model/årgang.

Med venlig hilsen
Martin Poll
www.martinpoll.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-01-03 21:22

"M Poll" <poll@adslhome.dk> wrote:

> Det bliver bedre og bedre, tak for dit store arbejde Tony.

Selv tak - det er godt med konstruktiv feedback!

> Forslag: Når man er inde i profiler kunne der så ikke komme en
frem/tilbage
> knap så man ikke behøver at gå tilbage til indholdslisten for at se den
> næste profil.

Det vil jeg helt klart lave. God idé!

> Hvis man skal have mere gavn af sorteringen efter MC, ville det være rart
> hvis de blev nævnt i enslydende rækkefølge f.eks. mærke/model/årgang.

Igen - en god idé. Det kræver dog at indtastningsdelen bliver lavet lidt om,
hvilket
jeg har pønset på i et stykke tid. Der er jo mange heldige, der har råd til
at have
flere maskiner, så det er absolut noget jeg vil tage højde for i kommende
rettelser.

Hilsner,

Tony

Fra : Claus Rittig

Dato : 15-01-03 19:32

> Hej alle,
>
> Som de fleste nok ved er jeg ophavsmanden til http://dfm.divvy.dk.

Og nu:

> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/

Meget smukt arbejde Tony!
STOR ros herfra.

Rittig

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-01-03 21:20

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote:

> Meget smukt arbejde Tony!
> STOR ros herfra.

Tusind tak! Det er helt så jeg sidder bag skærmen og rødmer

Det er virkeligt fedt med al den respons jeg har fået. Det gør det hele værd
at
bruge lange nætter på ind i mellem.

Hilsner,

Tony

Fra : armand

Dato : 16-01-03 01:43

> Tusind tak! Det er helt så jeg sidder bag skærmen og rødmer

=> :*-) !

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen