Error?
Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 14-01-03 21:54

Hvordan skal jeg rette denne fejl?

Line 34, character 40:
.... " onclick="if(document.body&&document.body.style){document.b ...
^
Error: unknown entity document.body.style

Input

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 14-01-03 21:58

"Peter Ole Kvint" <haabet@danbbs.dk> wrote in message
> [...]
> ^
> Error: unknown entity document.body.style

Hvis jeg har ret så er det en del af et java script. Det skal placeres i
<head > delen, og burde derfor ikke give problemer.

Hvis det er selve scriptet der er fejl i, så spørg i client side gruppen.

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-

http://www.cmnielsen.dk ICQ: 25308942
Destiny is not a matter of chance it is a matter of choice

Fra : Dines Justesen

Dato : 15-01-03 18:03

> [...]
> ^
> Error: unknown entity document.body.style

AFAIK skal & normalt skrives som som &amp; i HTML dokumenter, men man kan
nøjes med at skrive & hvis man udfra sammenhængen kan se at der ikke er
tale om en character entity. Det gælder også links og scripts der ikke er
placeret som HTML kommentare. Så problemet er vel at &document ligner en
character entity, prøv med &amp;&amp;document.

--
Dines Justesen