Ostepops
Fra : Klaus Petersen

Dato : 14-01-03 21:04

Hej.

Skulle der være nogen i denne gruppe som ved/har anelse hvordan og evt. har
prøvet at lave hjemmelavede ostepops? (de der chips fra Kims)

Det må være blandt de mest besynderligste spørgsmål her i gruppen, men det
er skam ganske seriøst.

Klaus.

Fra : Brian Christensen

Dato : 15-01-03 22:48

Klaus Petersen wrote:
> [...]
> prøvet at lave hjemmelavede ostepops? (de der chips fra Kims)
>
> Det må være blandt de mest besynderligste spørgsmål her i gruppen, men det

Hej Klaus

Først vil jeg sige at jeg har ikke den fjerneste anelse, og at jeg ikke
kan fordrage ostepops.
Men jeg blev ige nød til at give dig ret i at det er et af de mest
besynderlige spørgsmål jeg har læst her i gruppen.
På trods af min smag (eller mangel på samme) glæder jeg mig til at se om
der kommer svar på hvordan man laver dem. Så kan jeg rigtig sidde og
rynke på næsen

held og lykke

mvh
Brian

Fra : Torben B. Sørensen

Dato : 18-01-03 01:01

"Klaus Petersen" <ng@spectual.ra.bnaa.dk> wrote in

> [...]
> evt. har prøvet at lave hjemmelavede ostepops? (de der chips fra Kims)
>
> Det må være blandt de mest besynderligste spørgsmål her i gruppen, men

Jeg mener, at Estrella skriver bag på posen, hvordan deres version er
lavet. Den er næppe meget forskellig fra Kims, måske undtagen krydringen.
Så vidt jeg husker er det noget med en dej af majsmel, der sprøjtes ud i
pølser og bages. Har desværre ikke prøvet det selv - sig til, hvis du gør
forsøget!

Torben