Spørgsmål
Fra : claus frederiksen

Dato : 14-01-03 20:36

Jeg har sat 21mm amal på og jeg giver den halv gas kører den fint men der
sker ikke noget når jeg giver det sidste gas andet end den brøler lidt mere
hvad gør jeg. Der sidder en 105 strålespids i nu. CLAUS
__________________________________________________________________ Helle &
Tarzan Toyota ICQ#: 56813101 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Thomas

Dato : 14-01-03 23:35

"claus frederiksen" <frederiksen@adslhome.dk> wrote in message
> Jeg har sat 21mm amal på og jeg giver den halv gas kører den fint men der
> sker ikke noget når jeg giver det sidste gas andet end
> den brøler lidt mere
> hvad gør jeg. Der sidder en 105 strålespids i nu.

Hvad andet er der monteret på din scooter ?.

Hvis der ikke er lavet andet ved din scooter lyder en 21mm karburator noget
stor.

Mvh. Thomas

Fra : claus frederiksen

Dato : 15-01-03 16:18

Der er 47,6 cylinder og topstykke,21mm studs,anden gearing,anden
variomatic,anden udstødning,andet luftfilter.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 15-01-03 16:24

claus frederiksen wrote:

> Der er 47,6 cylinder og topstykke,21mm studs,anden gearing,anden
> variomatic,anden udstødning,andet luftfilter.
> [...]

Hvad?

--
Martin L. Johansen

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 16-01-03 15:42

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad?

Åben øjnene ;)

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 16-01-03 15:58

Brian Axelgaard wrote:

> "Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> Åben øjnene ;)

De er åbne, men når en person quotefucker som Claus Frederiksen, så har de
det med at lukke i

--
Martin L. Johansen

Fra : claus frederiksen

Dato : 16-01-03 20:08

Har du et problem din NØRD

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 16-01-03 20:15

claus frederiksen wrote:

> Har du et problem din NØRD

Ja jeg har et problem med den måde du quoter på. Hvis du kan forstå dansk,
så LÆS www.usenet.dk . Du er vel gammel nok til læse right?

--
Martin L. Johansen

Fra : N/A

Dato : 20-01-03 19:26

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 20-01-03 19:26

claus frederiksen wrote:

> Snakker du også og skriver sådan ude i det virkelige liv ? Du er sådan en
> person jeg godt kunne blive snuppe 30 dage på vand og brød for.

Kan du forklare det for en lamer som mig?

--
Martin L. Johansen

Fra : H-J M

Dato : 16-01-03 22:59

claus frederiksen wrote:
> Har du et problem din NØRD

Jeg brugte sq også et par sekunder før jeg fandt der hvor du havde skrevet
dit gejl.
Det kan sq da ikke passe at bare fordi en ikke kunne finde det du skrev
fordi du quoter dårligt så er han straks stemplet som nørd?
At han så bagefter slår over i et mere "vittigt" sprog "sammen med" Brian
Axelgård omkring en ting med hvad du egentligt har skrevet ser jeg fra min
side som et "nåå der skrev han det.. det må du undskylde.." eller evt. "Ja
jeg så det sq ikke første gang men det er klart når han quoter som en røv på
en kopimaskine"
Ellers kunne det være at hans news reader filtrerer det fra.. Jeg kan heller
ikke se nogles indlæg hvis de quoter på en tilpas dårlig måde fordi jeg har
et aut. quote reader der sorterer og klipper overflødigt væk.
Næste gang får du sq et plonk fra min side af. Har ikke tålmodighed til din
slags længere (selvom det dog hjælper efter Kandu.dk er forsvundet)
"Så spis en kiks. Jeg gir! -> O"

/Hans-Jacob

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 17-01-03 18:49

claus frederiksen skrev:
> Har du et problem din NØRD
> "Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

Hvad?

/Thomas

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 17-01-03 19:17

Thomas Gulholm wrote:

> Hvad?

LOL

--
Martin L. Johansen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 17-01-03 16:59

"claus frederiksen" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Har du et problem din NØRD
> "Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

Hvad??

--
Mvh Michael Frederiksen
Dette er ikke Jeopardy -

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 17-01-03 19:17

Michael Frederiksen wrote:

> Hvad??

LOL, av min mave!! hehe

--
Martin L. Johansen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 17-01-03 19:18

> LOL, av min mave!! hehe

Manden må sq da fatte et vink med en vognstang ;)

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 18-01-03 01:33

Michael Frederiksen wrote:

> Manden må sq da fatte et vink med en vognstang ;)

Jeg håber, men nu får vi at se :) Jeg har mine tvivl efter den tur jeg fik
efter allerede første post, men måske jeg bliver positivt overrasket.

--
Martin L. Johansen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 18-01-03 12:46

> Jeg håber, men nu får vi at se :) Jeg har mine tvivl efter den tur jeg fik
> efter allerede første post, men måske jeg bliver positivt overrasket.

Ellers er det jo synd for ham, så må han finde hjælp andetsteds :)

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 18-01-03 17:32

Michael Frederiksen wrote:

> Ellers er det jo synd for ham, så må han finde hjælp andetsteds :)

Ja jeg tror du har fat i noget af det rigtige

--
Martin L. Johansen

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 18-01-03 17:57

> Jeg håber, men nu får vi at se :) Jeg har mine tvivl efter den tur jeg fik
> efter allerede første post, men måske jeg bliver positivt overrasket.

Ja, det var godt nok noget af et møgfald :) Specielt når man tager i
betragtning at det drejer sig om at overholde reglerne... Forestil jer
den slags i trafikken; "Hva' fa'en... Holder du stille for rødt - BONDERØV"

/Thomas

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 18-01-03 19:13

Thomas Gulholm wrote:

> [...]
> betragtning at det drejer sig om at overholde reglerne... Forestil jer
> den slags i trafikken; "Hva' fa'en... Holder du stille for rødt -

Ja sikke en kultur det kunne udvikle sig til :-/

--
Martin L. Johansen