Erfaringer med Elgiganten efterlyses
Fra : Exit

Dato : 14-01-03 20:16

Jeg efterlyser nogen der har neg/pos oplevelser med Elgiganten
Hvis der da er nogen der har haft pos oplevelser. (jeg tvivler)
Vi stå og skal købe Ovn/komfur og så så i weekenden i deres tilbuds avis
et Siemens sæt
Så Mandag formiddag tog vi til den lokale Elgigant
Men ak de havde det ikke og har aldrig haft det.
Men de ville dog godt bestille det hjem hvis jeg ville betale inden de
bestilte det.
Såå......
Ingen handel der mere.

Fra : Jesper Bach

Dato : 14-01-03 22:27

"Exit" <tityve@tdc-broadband.dk> wrote in message
> [...]
> Men ak de havde det ikke og har aldrig haft det.
> Men de ville dog godt bestille det hjem hvis jeg ville betale inden de

Prøv i stedet http://butik.el-stroem.dk
Jeg købte køleskab hos dem og det kostede nøjagtig det samme som hos
El-Giganten, bare leveret (på 1. sal), ingen slinger i valsen i deres
web-butik. Og så tog de endda emballagen med tilbage.

/jesper

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 15-01-03 23:07

Det vil jeg bestemt også gerne anbefale. Jeg har brugt
http://butik.el-stroem.dk
flere gange. God service (af en netbutik at være) og billigt.

Jeg vil hellere være fi for vejledning end kun få vildledning, som jeg også
kan tilslutte mig sker i Elgiganten.

VH
Jakob

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 15-01-03 17:27

> [...]
> Men ak de havde det ikke og har aldrig haft det.
> Men de ville dog godt bestille det hjem hvis jeg ville betale inden de

Jeg har handlet meget i elgiganten og har kun positivt at sige om det.

--
Med træ hilsen
Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,
Unøjagtighederne kommer af sig selv."

Fra : Steen Andersen

Dato : 15-01-03 18:50

Mit indtryk af elgiganten og andre lignende butikker er, at deres sælgere
ved præcis det om varerne der står på skiltene, altså ikke varekendskab for
5 øre. Det kan jeg jo selv læse. Hvis man skal have noget at vide skal man
gå til en "fagmand". Priserne er da ok i de store el-supermarkeder, men det
er så IMHO på bekostning af vejledning/service.

vh Steen

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 15-01-03 22:33

"Exit" skrev:
> Hvis der da er nogen der har haft pos oplevelser. (jeg tvivler)

Jo, har haft mange. Bl.a. på baggrund af:

1) Priserne er generelt ret gode, omend man skal ses sig for også her.
2) Gratis lån af trailer til hjemtransporten.
3) De har 30 dages returret.

Men man skal vide hvad man går efter, for en ekspedient kan være lige så
vildledende som vejledende (afhængig af om varegruppen nu lige er indenfor
hans/hendes ekspertise).

Mvh, Lars