Lading
Fra : Tigergutt1

Dato : 14-01-03 20:29

www.budgetbatteries.co.uk har 1.2V 9000 mAh NiMh til £7.65

Hvis jeg så kjøper 12 el 24stk og lager meg en pakke på 14,4V 9000mAh el
18000mAh; Hvor kan jeg så finne en lader som kan lade batteriene som samlet
pakke (14,4V9Ah) innen rimelig tid?

Fra : Dag Deberitz

Dato : 15-01-03 09:07

"Tigergutt1" <100pi@frisurf.noSPAM> wrote in message
> [...]
>
> Hvis jeg så kjøper 12 el 24stk og lager meg en pakke på 14,4V 9000mAh el
> 18000mAh; Hvor kan jeg så finne en lader som kan lade batteriene som

Hei Tigergutt!
Siden du bor i Norge og greier så kontakter du bare firma Automax i Oslo.
Sjekk også ut deres batteripriser. Det de ikke kan skaffe/lage av batterier
og ladeutstyr er ikke verd å ha:
www.automax.no

Dag Deberitz
d-deber@online.no
Tønsberg - "Nårvei"

Besøk mitt fotoalbum:
http://community.webshots.com/user/busdiver_/
\!/
(@ @)
Alle evt. vedlegg samt mailstammen er virussjekket
med siste oppdatering av PC-cillin2003 fra Trend Micro (www.antivirus.com)

Fra : Tigergutt1

Dato : 15-01-03 11:04

"Dag Deberitz" <d-deber@online.no> skrev i melding

> [...]
> Siden du bor i Norge og greier så kontakter du bare firma Automax i Oslo.
> Sjekk også ut deres batteripriser. Det de ikke kan skaffe/lage av

Tusen takk