batterier.dk
Fra : Susanne Colsted

Dato : 14-01-03 20:06

Hej
Jeg er ikke sikker på dette er den rette gruppe....men har nogen erfaring
med at handle på batterier.dk ??

Hilsen Susanne

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 14-01-03 20:46

"Susanne Colsted" <susanne_colsted@tdcspace.dk> wrote in message
> Hej
> Jeg er ikke sikker på dette er den rette gruppe....men har nogen erfaring
> med at handle på batterier.dk ??

Ja, det gik fint omend de først sendte varen to dage efter jeg havde bestilt
den.

--
mvh Kasper

Fra : Frank

Dato : 14-01-03 20:48

On Tue, 14 Jan 2003 20:06:00 +0100, "Susanne Colsted"
<susanne_colsted@tdcspace.dk> wrote:

>Jeg er ikke sikker på dette er den rette gruppe....men har nogen erfaring
>med at handle på batterier.dk ??

Har handlet med dem een gang og det gik smertefrit. Bestilte et ekstra
batteri til mit digicam Canon V2 søndag aften og havde det med posten
tirsdag portofrit (betalte med visa). Kender ikke noget til deres
mobilbatterier.

/Frank

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-01-03 22:55

Susanne Colsted skrev:

>Jeg er ikke sikker på dette er den rette gruppe....

Jeg ville foreslå news:dk.forbruger

>men har nogen erfaring med at handle på batterier.dk ?

Ja - jeg bestilte nogle små knapceller, de kom 2 dage efter
bestilling.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Ulf Hansen

Dato : 15-01-03 00:39

"Susanne Colsted" <susanne_colsted@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg er ikke sikker på dette er den rette gruppe....men har nogen erfaring
> med at handle på batterier.dk ??
>
> Hilsen Susanne

Købte et 1200 mAh Li-ion batteri til en Nokia 3310. Modtog det dagen efter
bestilling.
Nu ca et halvt år senere holder det strømmen udmærket og man kan regne med,
at der er så meget strøm på, som indikeret på displayet.
Telefonen er tændt døgnert rundt. Oplader ca hver 3.-4. dag når
batterieindikatoren viser 1 streg

Kan absolut anbefales.

Ulf Hansen