Manglene Puk-kode?
Fra : Carsten Matzon

Dato : 14-01-03 17:35

Jeg har en telefon jeg forsøgte at låse op med kode fra Sonofon... Men dum
som jeg er ender jeg med at fucke op og den beder nu om PUK koden som jeg
ikke kan finde mere... 8(
Er telefonen til at redde eller skal den bare smides i containeren?

model : Alcatel "One Touch 302"

--

Carsten

Fra : Fnuggie

Dato : 14-01-03 17:54

Puk koden ligger på dit sim kort så du skal nare kontakte din udbyder
(Sonofon) så sender de den til dig.

MVH
Fnuggie

Fra : Henning Petersen

Dato : 15-01-03 10:09

On Tue, 14 Jan 2003 17:54:07 +0100, "Fnuggie"
<fnuggie@slettthotmail.com> wrote:

> Puk koden ligger på dit sim kort så du skal nare kontakte din udbyder
> (Sonofon) så sender de den til dig.

Næppe, men du kan kontakte dem, for at få et nyt sim-kort med
tilførende koder.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : / / dentro / /

Dato : 15-01-03 21:42

"Henning Petersen" <henning.petersen.030115@hpc.dk> skrev i en meddelelse

| Næppe, men du kan kontakte dem, for at få et nyt sim-kort med
| tilførende koder.

Får man så også nyt teleon nummer?!

/ / dentro / /

Fra : Christian Poulsen

Dato : 15-01-03 23:27

> Får man så også nyt teleon nummer?!

Nej

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 16-01-03 02:30

"Henning Petersen" <henning.petersen.030115@hpc.dk> wrote in message
> On Tue, 14 Jan 2003 17:54:07 +0100, "Fnuggie"
> <fnuggie@slettthotmail.com> wrote:

> Næppe, men du kan kontakte dem, for at få et nyt sim-kort med
> tilførende koder.

Den er altså god nok. De kan godt sende den.
Der er ingen personer der kender til den men koden er lagret krypteret i
deres interne systemer.
Ved henvendelse til kundeservice kan man ved at opgive et kundenummer,
telefonnummer samt andre identificerende oplysninger
få dem til at sende et brev med koden i.

Jeg har SELV prøvet det med Sonofon.

Steven.

--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.

Fra : Peter P

Dato : 19-01-03 15:54

On Thu, 16 Jan 2003 02:29:53 +0100, "Steven Nybo Andersen"
<steven1977@privat.dk> wrote:

> [...]
>telefonnummer samt andre identificerende oplysninger
>få dem til at sende et brev med koden i.

Det kan også godt lade sig gøre med et taletidskort fra TDC. Har en
kammerat der skulle bruge sin puk-kode. Ved ikke om man lige har et
kundenr. når man er taletidskunde.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 21-01-03 09:25

"Peter P" <spamnisse@ofir.dk> wrote in message

> Det kan også godt lade sig gøre med et taletidskort fra TDC. Har en
> kammerat der skulle bruge sin puk-kode. Ved ikke om man lige har et
> kundenr. når man er taletidskunde.

Så har man et telefonnummer og en adresse.
De plejer ikke være så strikse med det. PUK-koden bliver jo aligevel sendt
direkte til
ejerens adresse så der kan vel ikke gå så galt.

Steven.