Hvilken laserprinter?
Fra : (Lars Kristian Søren~

Dato : 14-01-03 15:55

Kort spørgsmål: Hvilken Mac-kompatibel laserprinter er den bedste i
prislejet 4 - 6.000 kroner i dag? Jeg gider ikke spilde penge på inkjet
mere...

Lars Kr. Sørensen

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 15-01-03 22:10

Lars Kristian Sørensen <lars@NOSPAMlarsonline.dk> wrote:

> Kort spørgsmål: Hvilken Mac-kompatibel laserprinter er den bedste i
> prislejet 4 - 6.000 kroner i dag? Jeg gider ikke spilde penge på inkjet
> mere...
Jeg så en annonce i Politiken i dag for en Brother til 2999
vh Jens

Fra : (Lars Kristian Søren~

Dato : 16-01-03 11:02

Jens Rasmussen <jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> Jeg så en annonce i Politiken i dag for en Brother til 2999
> vh Jens

Det har jeg også set, men jeg tvivler på at man kan få en ordentlig
laser til de penge. Kender du den?

Hilsen
Lars Kr. Sørensen

Fra : Morten Lind

Dato : 16-01-03 14:50

Lars Kristian Sørensen <lars@NOSPAMlarsonline.dk> wrote:

> Det har jeg også set, men jeg tvivler på at man kan få en ordentlig
> [...]

Hov, hov....Computerstore har lige smidt en reklamemail i min postkasse
- de har en Epson farvelaserprinter til 5600,- + moms
Se selv: (Jeg synes, den ser fed nok ud)
http://www.computerstore.dk/shop/VareKort.asp?vn=PRTEP8000

Hej fra
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : (Lars Kristian Søren~

Dato : 16-01-03 16:18

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> - de har en Epson farvelaserprinter til 5600,- + moms
> Se selv: (Jeg synes, den ser fed nok ud)

Bare det ikke er én af dem, der skal bruges specialpapir til. Så er man
jo lige vidt...

Lars Kr. Sørensen