dk.edb.mac....
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-01-03 15:20

Kan vi få et mac-hjælpeforum - dk.edb.mac.hjælp ?

--
regards, Peter - +45 5192 3981
http://haxor.dk/about.html

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 14-01-03 15:29

http://usenet.dk/otd/

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 14-01-03 15:29

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> Kan vi få et mac-hjælpeforum - dk.edb.mac.hjælp ?

http://www.usenet.dk/otd/

Den forklarer proceduren i oprettelse af nye grupper.
Umiddelbart vil jeg dog bestemt mene, at "hjælp" fint klares her i
gruppen

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-01-03 15:54

no_spam@invalid_email.com (Peter Bjørn Perlsø) writes:

> Kan vi få et mac-hjælpeforum - dk.edb.mac.hjælp ?

Hvad tænker du på? Hvad skal gruppen bidrage med?

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 14-01-03 19:33

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> writes:

> Hvad tænker du på? Hvad skal gruppen bidrage med?

Hvad med: dk.edb.mac.hjernedoed.microsoft.nedrakning?

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewssNOSPAM200211@gen-v.net - ICQ:11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : Christian Bech

Dato : 15-01-03 14:13

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200301@gen-v.net> skrev:

>Hvad med: dk.edb.mac.hjernedoed.microsoft.nedrakning?

Super ide. Men bør den ikke være en undergruppe til dk.snak.snik?
--
Christian

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 15-01-03 16:04

Christian Bech <bechd@mac.com> writes:

> Super ide. Men bør den ikke være en undergruppe til dk.snak.snik?

Nedarves moderatorer igennem hierarkiet?
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Morten Lind

Dato : 15-01-03 16:14

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> Nedarves moderatorer igennem hierarkiet?

Nej, desværre
M.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Christian Bech

Dato : 15-01-03 22:33

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> skrev:

>Nedarves moderatorer igennem hierarkiet?

Hvis vi blot benytter den samme valgmetode som i dk.snak.snik burde
det ikke være noget problem.

Desuden er jeg kun venlig vejleder og ikke moderator

Det eneste sted jeg offentligt har været moderator er på ChiliChat den
gang i tidernes morgen, hvor de startede op. Desværre blev jeg fyret
pga. embedsmisbrug. Noget sådant vil naturligvis ikke gentage sig i
dk.snak.snik.mac.hjernedoed.microsoft.nedrakning
--
Christian

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 15-01-03 23:56

Christian Bech wrote:

> ..............cut....................... Desværre blev jeg fyret
> pga. embedsmisbrug. Noget sådant vil naturligvis ikke gentage sig

Det ka' da ikke være embedsmisbrug, for så ville alle luserne
med uønske meninger være excluderet, og dem man er enig med,
vil jo næppe anklage en for misbrug - så kort sagt, du har
ikke været grundig nok....

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 16-01-03 08:30

Christian Bech <bechd@mac.com> writes:

> pga. embedsmisbrug. Noget sådant vil naturligvis ikke gentage sig i
> dk.snak.snik.mac.hjernedoed.microsoft.nedrakning

Det var godt.

Nu mangler vi bare et OTD samt et bevis på at der er rigelig trafik.
Nu har jeg ikke læst alle Eriks udgydelser på det sidste, men mon ikke
han godt vil skrive et par indlæg der passer, bare for at vise at der
sandelig er trafik?
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 16-01-03 21:45

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> writes:

> [...]
> Nu har jeg ikke læst alle Eriks udgydelser på det sidste, men mon
> ikke han godt vil skrive et par indlæg der passer, bare for at vise

Lad os starte en tråd om Microsofts...

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Christian Bech

Dato : 16-01-03 23:24

> [...]

>Nu har jeg ikke læst alle Eriks udgydelser på det sidste, men mon ikke
>han godt vil skrive et par indlæg der passer, bare for at vise at der

Enten skal vi skynde os inden Peter forsvinder igen eller vente på han
vender tilbage.

Det vil ikke være noget problem at overbevise de sure løg i dk.admin
om at macbrugere hader Microsoft - vi bekræfter jo blot en fordom.
--
Christian

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-01-03 07:20

Christian Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Enten skal vi skynde os inden Peter forsvinder igen eller vente på han
> vender tilbage.

Forsvinder? Hvad mener du dog?

--
regards, Peter - +45 5192 3981
http://titancity.com/about.html

Fra : Christian Bech

Dato : 17-01-03 13:53

no_spam@invalid_email.com (Peter Bjørn Perlsø) skrev:

>Forsvinder? Hvad mener du dog?

At du efterhånden kører i en tre-månedes cyklus, hvor du holder ca. to
måneders pause fra gruppen for så at dukke op i ca. en måned. Normalt
afsluttes en aktivitetsperiode med at du går i vrede eller fornærmer
nogen så groft, at du holder pause igen i et par måneder.

Det synes jeg er ærgerligt. Både pga. støjen, men også fordi jeg
sætter pris på din viden og engagement mht. Mac.
--
Christian

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-01-03 14:04

> [...]

> Det synes jeg er ærgerligt. Både pga. støjen, men også fordi jeg
> sætter pris på din viden og engagement mht. Mac.

Hm.

Christian, jeg vedkender mig at jeg var væk i December.

Men, hvis vi nu rent hypotetisk overvejer at jeg har et liv udenfor
computeren (kender du det?) - KUNNE det jo tænkes, at jeg havde en
familie og venner at være sammen med i julemåneden, og det KUNNE tænkes
at jeg prioriterede disse højere i visse perioder, fremfor at underholde
dig her på USENET.

Rent hypotetisk, selvfølgelig.

Fra : Christian Bech

Dato : 18-01-03 00:37

> [...]

>familie og venner at være sammen med i julemåneden, og det KUNNE tænkes
>at jeg prioriterede disse højere i visse perioder, fremfor at underholde

Det lyder da dejligt for dig og det er da vel nok heldigt, at det lige
falder sammen med, at mange havde mistet tålmodigheden med dig pga.
din "svinsk og hadefuld"-mail tilThorbjørn.
--
Christian

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-01-03 20:53

> [...]

> falder sammen med, at mange havde mistet tålmodigheden med dig pga.
> din "svinsk og hadefuld"-mail tilThorbjørn.

Sjovt at jeg skal klandres for en privat mail (som TRA ikke kunne holde
privat), mens resten af jer har frit lejde til at svine mig til
offentligt.

Moral er godt, og i ved hvad man siger om dobbeltmoral.

--
Peter - http://titancity.com/about.html
http://haxor.dk/islamnyt/

Fra : Christian Bech

Dato : 19-01-03 00:25

> [...]

>Sjovt at jeg skal klandres for en privat mail (som TRA ikke kunne holde
>privat), mens resten af jer har frit lejde til at svine mig til

Frit lejde? Der er vist ikke nogen af de bemærkninger du har fået, som
ikke begrunder sig i dine egne handlinger.

Personligt har jeg ikke lyst til at forholde mig til din politiske
holdning medmindre den handler om Apple eller Macintosh, derfor har
jeg ikke kommenteret på den og derfor ville jeg også ønske, at du
ville holde den i de grupper, hvor man diskuterer den slags
kontroversielle emner, som uvægerligt vil skabe diskussion, skænderier
og støj i andre fora.

Jeg er overbevist om, at det er dit temperament, der er skyld i at du
er en glødende entusiast, hvilket bla. giver sig udslag i
spilarrangementerne, som er et flot initiativ, men jeg ville ønske at
du indimellem prøvede at tøjle samme temperament og holde igen med
provokationerne, så ville dine indlæg være en ren fornøjelse at læse.

--
Christian

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 19-01-03 02:52

no_spam@invalid_email.com (Peter Bjørn Perlsø) writes:

> Sjovt at jeg skal klandres for en privat mail (som TRA ikke kunne holde
> privat), mens resten af jer har frit lejde til at svine mig til

Ahem. Afsenderen af den pågældende mail forblev anonym fra min side indtil
http://groups.google.com/groups?selm=1fkti26.16hgeq31ol80xsN%25se.min%40reply-to.com
blev skrevet.

Du er velkommen til at genlæse tråden.

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Christian Bech

Dato : 14-01-03 17:14

no_spam@invalid_email.com (Peter Bjørn Perlsø) skrev:

>Kan vi få et mac-hjælpeforum - dk.edb.mac.hjælp ?

Niks. Der må ikke være danske bogstaver i navnet.

Hvad skal den bruges til?
--
Christian