Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Problem: Geforce 2 Samsung Skærm
Fra : Poul Nielsen

Dato : 14-01-03 14:22

Hej Nyhedsgruppe.

Jeg har en Geforce 2 TI og en Samsung 950p monitor.
Det har kørt upåklageligt i et år.

Pludselig sker der det at der kun er 16 farver på skærmen,selv om jeg har
sat den til 16 bit og også prøvet 32 bit.
Er der mon nogen der har prøvet noget lignene.
Bios er sat ok,skærmkortet er sat ordentlig i,og kablet fejler ikke
noget,såvidt jeg kan se..

På forhånd tak.

Mvh Poul Nielsen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-01-03 16:21

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> Er der mon nogen der har prøvet noget lignene.
> Bios er sat ok,skærmkortet er sat ordentlig i,og kablet fejler ikke

Prøv en driver opdatering fra www.nvidia.com

/Mikael