Teleselskaber med GPRS
Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 14-01-03 10:26

Hejsa.

Hvilke teleselskaber tilbyder GPRS? Og hvor er det billigst?

Jeg skal have nyt abonn., så dette er en væsentlig parameter.

På forhånd tak.

Rasmus

--
(Fjern fisken i min email adresse)

Fra : Johnny K. Olesen

Dato : 14-01-03 14:22

Jeg har lavet indlæget før, men vi tager den lige igen:

TDC, Orange, Telia og Sonofon har GPRS i øjeblikket. Følgende
oplysninger er taget fra de respektive firmaers hjemmeside pr. 07/01-2003
Du bør dog lige checke oplysningerne lidt nærmere, da der er forskel på
de abonnementer som GPRS er tillæg til.

Så frem med lommeregneren og check deres hjemmesider:

TDC www.tdc.dk
Oprettelse kr. 99,00
Kvartalspris (som tillægsabonnement) kr. 120,00
Volumenpris på wap og internet Pr. MB kr. 25,00

Orange www.orange.dk
Oprettelse kr. 0,-
Kvartalspris (som tillægsabonnement) kr. 90,00
Volumenpris på wap og internet Pr. MB kr. 25,00

Sonofon www.sonofon.dk
Oprettelse kr. 99,00
Kvartalspris (som tillægsabonnement) kr. 120,00
Volumenpris på wap og internet Pr. MB kr. 18,75

Telia www.telia.dk
Oprettelse kr. 125,00
Kvartalspris (som tillægsabonnement) kr. 150,00
Volumenpris på wap og internet Pr. MB mellem kr. 17.50 - 30,00 afhænig
af om man er på telias eget net
Telia har vist 3MB gratis hver måned.

Alle priser er inkl. moms.

---
Mvh.

Johnny

- som udtaler sig som privatperson - ikke som SONOFON ansat.

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 14-01-03 16:13

Man skal så lige huske at det f.eks. ved Sonofon er gratis at sende MMS via
GPRS - ELler ikke gratis, men man skal ikke have et GPRS abb. for at kunne
gøre det

Lasse

Fra : Poul Bak

Dato : 14-01-03 16:21

Ved TDC Mobil er GPRS en del af det alm abn.

Fra : Johnny K. Olesen

Dato : 14-01-03 20:32

Ja, hvis man er erhvervs kunde. Som privat kunde skal du stadigvæk
betale ved kasse et.

---

Fra : Jan Bertelsen

Dato : 15-01-03 18:50

Nej, det gælder osse for visse privatabon. F.eks Mobilbonus.

Jan B.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 16-01-03 02:32

"Johnny K. Olesen" <not@email.com> wrote in message
> [...]
> de abonnementer som GPRS er tillæg til.
>
> Så frem med lommeregneren og check deres hjemmesider:

Klap lige hesten.

Telmore får om kort tid GPRS og sikkert til yderst fordelagtige priser.
Så hold lige vejret

Steven.

--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.

Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 16-01-03 08:21

Mange tak for henvendelserne. Jeg venter lige på Telmore og ser om de får
noget godt.

Til Jan Bertelsen: MobilBonus hos TDC har ikke GPRS som standard. Det koster
ekstra. Det fik jeg at vide, da jeg ringede til dem. Hvis du ved noget
andet, må du meget gerne oplyse mig om, hvor det står.

Rasmus

Fra : Jan Bertelsen

Dato : 18-01-03 11:20

Der blev lavet en ændring i starten af junuar, hvorefter nyoprettede
MobilBonus abonnenter automatisk får GPRS (hvorefter jeg straks fik mit
Mobil15 med GPRS tillæg lavet om). Eksistrende Mobilbonus-abon vil bliver
konverteret efterfølgende. Ved henvendelse til kundeservice skulle det være
muligt at få GPORS på et eksisterende Mobilbonus umiddelbart.

Jan B