Microfon som tager lyd fra kæbeben i øret.
Fra : bj

Dato : 14-01-03 08:54

Hejsa gruppe.

For snart nogle år siden så jeg et klip på tv om en gut der angiveligt
skulle have taget patent på en øresnegl der smtidigt med at den var
højtaler også var microfon.

Systemet skulle angiveligt tage vibrationer fra kæbebenet istedet for
vibrationerne der kommer med tale ud af munden.

Dette hvis det blev færdigt udviklet skulle så dermed gøre at man kan
stå på danse gulvet på et discotek og tale idet der ikke komme
baggrunds støj med.

Jeg skulle gerne finde sådan et system da maskinlarmen i min fabrik
pt umuligøre at tale i telefon.

Er der nogle der ved om den nogensinde blev færdig udviklet og om den er
kommet i handel.

Evt. hints om andre systemer der kan bruges i larmene miljøer.

Håber der er nogen der kan sende mig vidre i min søgen da jeg ikke
har fundet noget på weben.

Hilsen

Brian

Fra : Lars Jensen

Dato : 14-01-03 09:18

On Tue, 14 Jan 2003 08:54:07 +0100, "bj" <nej@tak.dk> wrote:

>Håber der er nogen der kan sende mig vidre i min søgen da jeg ikke
>har fundet noget på weben.

Det er vist den her, der er tale om.

http://www.nextlink.to/default.asp?pID=3&lang_id=UK

Lars

Fra : bj

Dato : 14-01-03 12:16

Hejsa

> Det er vist den her, der er tale om.
Ser sådan ud.
Takker dem må jeg vist lige have kontakt med.

Brian

Fra : k.b.s.

Dato : 14-01-03 20:06

Den er meget populær blandt livvagter og andre med ligende behov.

--
M.V.H.
K.B. Steffensen

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 15-01-03 11:00

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 15-01-03 11:05

Fra : bj

Dato : 15-01-03 18:22

Hej Finn

Ja det var samme link som Lars foreslog.
Har allerede sendt firmaet en email så glæder mig til respons.
Men takker for hjælpen

Hilsen

Brian

Fra : KOK