Forum
Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 14-01-03 02:58

Jeg har lavet et mindre forum som folk er velkomne til at poste på hvis
nogen skulle have spørgsmål eller vil udveksle erfaringer.

http://www.mobilkabler.dk/forum.htm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-01-03 03:14

Thomas Eriksen skrev:

>Jeg har lavet et mindre forum som folk er velkomne til at poste på hvis
>nogen skulle have spørgsmål eller vil udveksle erfaringer.

Ehh, hvorfor ikke bare bruge usenet?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 14-01-03 03:22

> Ehh, hvorfor ikke bare bruge usenet?

Det var jo også bare et tilbud. Nu er det der ihvertfald. Om folk vil bruge
det eller ej er op til folk selv.
Var lidt for at undgå alle de support spørgsmål.
Så kunne vi tage det på boardet.

Det svarer vel til chatrooms på msn osv.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-01-03 03:43

Thomas Eriksen skrev:

>Det var jo også bare et tilbud. Nu er det der ihvertfald. Om folk vil bruge
>det eller ej er op til folk selv.

Ja, men hvorfor droppe usenet, når det nu er genialt til formålet.

>Var lidt for at undgå alle de support spørgsmål.

Undgå? Usenet er til spørgsmål, debat, informationer - hele balladen -
hvorfor flytte det væk herfra?

>Så kunne vi tage det på boardet.

Med hvilket formål? Skal vi nedlægge usenet? Jeg må indrømme, at jeg
undrer mig noget.

>Det svarer vel til chatrooms på msn osv.

Det er blot ENDNU et webforum - sikkert med et meget begrænset antal
brugere. Lad os blive på usenet hvor vi har tusindvis af brugere, og
'mediet' er genialt til formålet.

Jeg tror dit indlæg havde været bedre placeret i
news:dk.opslag.internet - da jeg ser det som et opslag/reklame for din
hjemmeside - for at få flere besøgende. Jeg kan vitterligt ikke se
hvad det ellers skulle gå ud på.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
Ny på usenet? Så er news:dk.velkommen noget for dig.
http://www.usenet.dk/ - også et godt sted at kigge forbi.

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 14-01-03 10:46

Drop nu bare det der!

Fra : Pjn

Dato : 14-01-03 12:48

"Mobilkabler.dk" <postmaster@mobilkabler.dk> skrev i en meddelelse
> Drop nu bare det der!

Tja.... sådan svarer man når man ved den anden har ret og ingen
modargumenter har.

Hvorfor skal man bruge dit forum ?

Pjn
"Der ikke vil droppe usenet"

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 14-01-03 12:56

Det må man jo selv om skriver jeg jo lige.
Måske fordi jeg er træt af de evindelige usenet vagthunde som skal svine
folks indlæg til hele tiden.

Desuden kan folk jo spørge om support spørgsmål der ikke har noget med
gruppen at gøre. For så snart det er erhvervsrelateret i denne gruppe får
man jo også det på nakken.

Fra : Per Sørensen

Dato : 14-01-03 13:20

Jeg synes det er en knaldgod ide, kunne folk bare værdsætte at der er nogen
der gider gøre noget for andre, end at svine dem til:)

Med venlig hilsen
Per Sørensen

Email : djubi@djubi.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-01-03 14:13

Per Sørensen skrev:

>Jeg synes det er en knaldgod ide,

Hvorfor ikke bruge usenet? Det har vi haft i mange år, og det er
genialt til det...

>kunne folk bare værdsætte at der er nogen
>der gider gøre noget for andre,end at svine dem til:)

Mener du mine indlæg har lignet noget i retning af tilsving? Så er du
da ekstrem sart! Jeg skriver i en sober tone (hvilket jeg absolut
altid mener man bør gøre), men jeg står meget uforstående overfor
dette, og Thomas kan åbenbart heller ikke argumentere for det...

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 14-01-03 14:39

> Hvorfor ikke bruge usenet? Det har vi haft i mange år, og det er
> genialt til det...

Jeg er også fór brugen af usenet, men set i lyset af at virkelig mange
internet brugere ikke kender til news og usenet (eller gider anvende
det), ser jeg intet i vejen for at have samlet nogle gyldne tråde i et
forum, der kan tilgåes via en browser.

\Mandal

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-01-03 14:09

Thomas Eriksen skrev:

>Drop nu bare det der!

Se DET er jo argumenter der holder.

Du bekræfter sådan set bare min påstand ved at skrive sådan.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Per Sørensen

Dato : 14-01-03 14:28

Ja det siger vi så, hvis folk skriver noget forkert her, er du blandt de
første til at sige til dem at det er det forkerte sted de skriver, og ved
gud du har ret, men jeg fatter godt nok ikke din tålmodighed:)
Hvis du fortsat vil bruge usenet, så gør det dog uden alt det der omsvøb?
Mobilkabler har været så flink at lave et stykke arbejde for andre, som
måske ikke ved så meget om mobiltelefoner som du gør?, og så bliver han
haglet ned om at man skal bruge dit og dat, lad dog selv folk bedømme?
Det må du da give mig ret i? eller hvad?

Fra : Thomas/8700unlock.dk

Dato : 14-01-03 18:29

Lasse Hedegaard lad nu være med at skrive i andres indlæg som du sikkert
selv erfarer giver det altid negativ respons...

jeg ønsker ikke at ligge op til diskution men har bare erfaret at der er
_mange_ der ikke kan lide dig så hvorfor gøre det værre???

Hilsen Thomas Borgen
www.8700Unlock.dk Nyt design

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-01-03 12:22

Thomas Borgen skrev:

>Lasse Hedegaard lad nu være med at skrive i andres indlæg

Der er ingen der ejer nogen indlæg.

>som du sikkert selv erfarer giver det altid negativ respons...

Altid? Det var ofte... Det er nu ikke min erfaring - selvom jeg er
klar over, at nogen stykker er utilfredse med, at jeg både prøver at
få grupperne til at indeholde det de er beregnet til (er det ikke
smart?), og måske af og til stiller nogle spørgsmål folk ikke rigtig
ved hvordan de skal håndtere - fordi de måske godt ved de er galt på
den.

>jeg ønsker ikke at ligge op til diskution men har bare erfaret at der er
>_mange_ der ikke kan lide dig så hvorfor gøre det værre?

Sandheden er ilde hørt, og jeg formoder jeg har ret i min teori om
Thomas indlæg, siden han blot kommer med argumenter som "Drop nu bare
det der!" - det er et argument uden indhold.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 15-01-03 15:44

Lasse jeg skriver den slags fordi jeg ikke gider høre på de svar om hvad man
bør og skal. Det er op til folk selv. Jeg blander mig sjældent i andres
indlæg og er derfor heller ikke upopulær. Jeg skrev "drop nu bare det der"
fordi jeg ikke gad tage diskussionen. Mener ikke der er noget at diskutere.
Men sådan er det i alle grupper. Der sidder et par vagthunde med
netikette.Usenet og netikette er godt. Naturligvis. Bare ikke på den måde at
man sidder og på et fjols dummer sig. Derfor går der jo ikke noget fra dig
og alle andre ved jeg opretter et board på min side. Det står jo mig frit
for. Om folk så bruger det eller ej er og bliver kun mit problem. Jeg mener
godt man kan skrive et indlæg uden det partout skal hagles ned og anses
negtativt fra starten af. Tænk hvis vi alle gjorde sådan?! Nu vil lukke
denne tråd og synesærligt talt ikke der er mere at skrive om.

Mvh Thomas

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 15-01-03 15:57

On Wed, 15 Jan 2003 15:43:44 +0100, "Mobilkabler.dk"
<kontakt@mobilkabler.dk> wrote:

>Tænk hvis vi alle gjorde sådan?!

Og tænk hvis alle lavede opslag for deres hjemmesider i alle grupper.
Puuuha det ku være sjovt.

Der er nogle regler og de skal selvfølgelig overholdes. Eller kan man
jo - rent ud sagt - finde et andet sted og lege.

Samfundet har også regler og love. Der kan du sgu da heller ikke bare
fise rundt og gøre hvad du vil!

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 15-01-03 15:59

> Og tænk hvis alle lavede opslag for deres hjemmesider i alle grupper.
> Puuuha det ku være sjovt.

Tror vist ikke vi skal ind på hvor mange som reklamerer herinde som har
se-nummer eller som tjener på anden måde har en indtjening via indlæg.

At jeg en enkelt gang hver 2. måned skriver et indlæg, burde der vist ikke
være nogen der fik ondt i R..... af.

Så meget omsætning er der altså heller ikke i mobiludstyr.

Nu lukker jeg tråden. Gider ikke dette skue mere. Der vil altid være for og
imod uanset hvad man skriver.

Mvh Thomas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-01-03 16:39

Thomas skrev:

>Lasse jeg skriver den slags fordi jeg ikke gider høre på de svar om hvad man
>bør og skal.

Du ville ikke lære at 'opføre' dig ordentligt? Vorherre til hest...
Tænk hvis alle havde den indstilling, så kunne vi simpelthen glemme
idéen om at få verden til at fungere...

>Jeg skrev "drop nu bare det der" fordi jeg ikke gad tage diskussionen.

Præcis - ligesom et barn der ikke gider høre på at nogen beder det
opføre sig ordentligt. Nu er det meget firkantet, for jeg mener ikke
jeg 'opdrager' på dig - jeg startede sådan set bare med at undre mig
og spørge, hvorfor man ikke bare kunne bruge usenet...

>Mener ikke der er noget at diskutere.

Bah!

>Derfor går der jo ikke noget fra dig
>og alle andre ved jeg opretter et board på min side.

Absolut ikke - men jeg undrer mig

>Det står jo mig frit for

Absolut.

>Om folk så bruger det eller ej er og bliver kun mit problem.

Absolut.

>Jeg mener godt man kan skrive et indlæg uden det partout skal hagles ned og anses
>negtativt fra starten af.

Selvfølgelig.

>Tænk hvis vi alle gjorde sådan?!

Tænk hvis vi alle lavede opslag for vores hjemmesider i de forkerte
grupper.

>Nu vil lukke denne tråd

Hvordan?

>og synesærligt talt ikke der er mere at skrive om.

Det er nemt at stikke halen mellem benene.

PS! Du quoter forkert, skriv venligst under det du svarer på, og klip
resten væk.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 15-01-03 17:26

> Præcis - ligesom et barn der ikke gider høre på at >nogen beder det

Er da vist dig der opfører dig som et barn!

Fatter ikke du gider blive ved.

Gider ikke spilde min tid mere på det pjat her.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-01-03 17:31

Thomas skrev:

>Er da vist dig der opfører dig som et barn!

Ja - lad os endelig kaste 'mudder' frem og tilbage. Bah, du er dum!

>Fatter ikke du gider blive ved.

Det er sådan set irrelevant om du 'fatter' det eller ej.

>Gider ikke spilde min tid mere på det pjat her.

Så tænk dig om inden du poster dine indlæg, sværere er det ikke.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 15-01-03 17:44

> Så tænk dig om inden du poster dine indlæg, sværere er det ikke.

Tænk dig om inden du svarer!

Ja lad os dog endelig sætte påstyr i gruppen. NEJ!

Kan ikke betale sig at køre den længere ud.

Der må vel være noget dk.debat som er mere egnet.

Fra : Unlock I Thisted

Dato : 15-01-03 20:46

> http://www.mobilkabler.dk/forum.htm

Rigtig god ide, glem hvad Lasse mener.... Han er uden betydning

Mvh
"C@ss"

PS: Alle indlæg fra Lasse Hedegaard vil blive betragtet som affald og vil
ikke blive besvaret

Fra : Unlock I Thisted

Dato : 15-01-03 20:47

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-01-03 20:57

En person der ikke kalder sig ved sit navn skrev:

>Rigtig god ide,

Hvorfor ikke bare bruge usenet? Det er genialt til formålet.

>glem hvad Lasse mener.... Han er uden betydning

Nådada.... lad os kaste med mudder [ehh, nej tak].

>PS: Alle indlæg fra Lasse Hedegaard vil blive betragtet som affald og vil
>ikke blive besvaret

Hvis det er din signatur, så bør du indlede den med "-- " (streg streg
mellemrum linieskift)

PS! Du behøver ikke dobbeltposte.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 15-01-03 23:39

Lasse Hedegaard wrote:

> Hvorfor ikke bare bruge usenet? Det er genialt til formålet.

Korrekt - desværre er det blot en brøkdel, der har "set lyset"

\Mandal