Yamaha dt125lc Stjålet.
Fra : oxford

Dato : 14-01-03 00:32

Jeg har fået stjålet min Yamaha dt 125 lc. Den er fjernet fra Stationsvej i
Vemmelev mellem søndag og mandag (12-13 - 2003)

Jeg har postet et billede af den på dk.binaer, så hvis nogen på egnen
omkring Slagelse og Korsør ser sådan en køre markræs eller lign. Kan det
måske være min.

Dusør gives.

Henvendelse til Flemming på tlf. 23412352 eller mail på
oxford.1954@mail.tele.dk

Fra : Buck

Dato : 14-01-03 15:23

> Jeg har postet et billede af den på dk.binaer, så hvis nogen på egnen

tror ikke det lykkedes...

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : oxford

Dato : 14-01-03 23:02

"Buck" <buck@sol.dk> skrev i en meddelelse

> tror ikke det lykkedes...

Hvordan vidste du det?? Prøvede på dk.binaer, og dk.binaer.motor men den
lavede fejl.

Flemming

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-01-03 18:43

oxford wrote:
> [...]
> Jeg har postet et billede af den på dk.binaer, så hvis nogen på egnen
> omkring Slagelse og Korsør ser sådan en køre markræs eller lign. Kan det

Du kan evt. maile billed og beskrivelse til mig, på nospam@ph33r.dk.
Så bygger jeg en 'EFTERLYST'-folder på http://dfm.nathue.dk og smider den
i, med kommentar og alting.

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : oxford

Dato : 14-01-03 23:03

"oxford" <oxford.1954@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har fået stjålet min Yamaha dt 125 lc. Den er fjernet fra Stationsvej
> Vemmelev mellem søndag og mandag (12-13 - 2003)

Hej igen.
Min kontakt til nogle af de lokale unge gutter gav pote. Jeg hentede den
idag 10km væk nær en skov.
Nr. plade og baglygte fjernet, men ellers ikke nogen synlige tegn. Skal lige
have startet motoren op en af de nærmeste dage, og tjekket andre vitale
dele. Tanken var fyldt op... men om det er med ren benzin, urin eller lign
ved jeg ikk, men det ryger også bare lige på genbrug.
Takker mange gange for de venlige indlæg om hjælp til efterlysning osv.

Mvh. Flemming

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 14-01-03 23:39

> [...]
> ved jeg ikk, men det ryger også bare lige på genbrug.
> Takker mange gange for de venlige indlæg om hjælp til efterlysning

Tillykke, trods alt.

Det er sq rart at høre, at nogen vitterlig får deres MC igen.

mvh
Kenneth
R1

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-01-03 23:56

oxford wrote:
> [...]
> ved jeg ikk, men det ryger også bare lige på genbrug.
> Takker mange gange for de venlige indlæg om hjælp til efterlysning osv.

Tillykke, altid noget den kom tilbage ...
Håber det kun er nummerplade/baglygte du skal bruge penge på for
at få den på vejen igen..

mvh Hans, http://dfm.nathue.dk

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 15-01-03 00:23

stort tillykke herfra )

Morten
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 15-01-03 17:48

"oxford" <oxford.1954@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hej igen.
> Min kontakt til nogle af de lokale unge gutter gav pote. Jeg hentede den
> idag 10km væk nær en skov.

måske hvis du snakker lidt om en dusør du kan få vidner på hvem der har
bøffet og
(lam prygle dem) øhh jeg mener, melder det til politiet!

--
Mvh Michael Frederiksen
Dette er ikke Jeopardy -

Fra : oxford

Dato : 15-01-03 19:49

> måske hvis du snakker lidt om en dusør du kan få vidner på hvem der har
> bøffet og
> (lam prygle dem) øhh jeg mener, melder det til politiet!

Det er også meningen. Der var vist også en der ville sælge den for 1000 kr.
Han turde bare ikk sige hvem, men jeg skal nak få lusket det ud a dem.
Har hørt fra andre om hvem de tror det er, og den knægt de taler om er flere
gange blevet taget i knallert tyveri. Prygl har han også fået flere gange,
men hvis nu det viser sig virkelig at være ham, så burde jeg jo sikkert
klippe det lange af hans fingre med den boltsaks de efterlod hos mig.

Flemming

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-01-03 23:23

oxford wrote:
> Har hørt fra andre om hvem de tror det er, og den knægt de taler om er flere
> gange blevet taget i knallert tyveri. Prygl har han også fået flere gange,

Der skulle vel ikke være tale om den legendarisk (nærmest) Brian-knallerttyv?
Vemmelev ligger jo ikke så langt fra Skælskør hvor denne lede bandit
plejede at hærge ...

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : oxford

Dato : 16-01-03 00:11

> Der skulle vel ikke være tale om den legendarisk (nærmest)
Brian-knallerttyv?
> Vemmelev ligger jo ikke så langt fra Skælskør hvor denne lede bandit
> plejede at hærge ...

Det lyder egentlig spændene... Kunne da godt være ham, mem ham her bor i
Vemmelev.
Jeg er selv opvokset i Skælskør og kommer der tit, så jeg kunne egentlig
godt tænke mig at høre hele historien om ham Brian du omtaler. Er det længe
siden?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-01-03 01:44

oxford wrote:
> Det lyder egentlig spændene... Kunne da godt være ham, mem ham her bor i
> Vemmelev.

Det tænkte jeg også, men på den anden side ville du næppe have set maskinen
igen så.

> Jeg er selv opvokset i Skælskør og kommer der tit, så jeg kunne egentlig
> godt tænke mig at høre hele historien om ham Brian du omtaler. Er det længe
> siden?

Well, han huggede utallige knallerter, og også motorcykler af og til...
Jeg husker jeg engang meldte ham fordi jeg havde set ham på en Yamaha RD500
(som absolut ikke var hans egen)..
Jeg tvivler dog på at den nogensinde blev fundet igen... den ligger muligvis
i Skælskør Nor (en slags fjord, for dem der ikke kender Skælskør).

Svjh var han en tynd høj knægt (nærmest narkoman-agtig).
(Lignede overhoved ikke Hekto, altså:)

Sidst jeg hørte til ham var da han huggede en kammerats Yamaha 4G og vi brugte
det meste af aftenen/natten på at få opsporet den efter vi havde set dens
bremsecylinder på en anden tilsvarende nede i byen.

Men det er længe siden, nok omkring 4-6 år.

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : armand

Dato : 16-01-03 02:38

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en

> [...]
muligvis
> i Skælskør Nor (en slags fjord, for dem der ikke kender Skælskør).

Kom der overhovedet noget ud af dét?

Jeg mener: Der kan da ikke have været så mange RD500'ere stjålet omkring
samme tidspunkt, og dit vidneudsagn burde vel være nok til at han (ikke
mindst ud fra sin formodede straffeattest) skulle forklare sig endda meget
godt for at slippe udenom dén!?

Min forudfattethed siger mig at Polisen ikke tog det særligt tungt :-|
Man savner sgu' snart de go'e gamle dage i guds eget land, hvor en
"transportmiddel-tyv" blev klynget op i nærmeste træ !!

--
Armand.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-01-03 04:02

armand wrote:
> Kom der overhovedet noget ud af dét?

Jeg ved det ikke, jeg tror det ikke ...
Han blev ihvertfald tit meldt til politiet, og de kendte ham ganske godt.
Men jeg tror aldrig der er sket noget med ham pga. en skid..

Jeg har ihvertfald aldrig hørt andet om RD500-tingen end at de ville
'undersøge det'.

Min kammerats Yamaha 4g der blev nakket, fik han kun 60% tilbage af,
alt indhold i motoren, forgaffel, tank, dæk, sæde og sådan manglede.
Det gad politiet heller ikke gøre noget for at han skulle få tilbage.
Og den bette Brian-knægt blev heller ikke anklaget for en skid i den
sag svjv.

> Min forudfattethed siger mig at Polisen ikke tog det særligt tungt :-|
> Man savner sgu' snart de go'e gamle dage i guds eget land, hvor en
> "transportmiddel-tyv" blev klynget op i nærmeste træ !!

Jah .. især når nu det var en RD500.. sådan en kunne jeg nemlig godt
tænke mig at eje på et tidspunkt
(skal bare lige have fundet en indkomst der kan følge med
driftsomkostningerne, for ikke at snakke om indkøbet)

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : armand

Dato : 16-01-03 12:50

> Jeg ved det ikke, jeg tror det ikke ...
> Han blev ihvertfald tit meldt til politiet, og de kendte ham ganske godt.

Hvis du ikke ved det er der ikke sket noget som helst, derved at man ville
have haft behov for dit vidneudsagn i retten!

--
Armand.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-01-03 14:04

armand wrote:
> Hvis du ikke ved det er der ikke sket noget som helst, derved at man ville
> have haft behov for dit vidneudsagn i retten!

Det er jo det... nåmen, det kan nok ikke betale sig at bekymre sig om det nu..
Eftersom det jo er længe siden, iøvrigt har jeg andre sager jeg hellere ville
klage over end denne ..

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : armand

Dato : 16-01-03 17:30

> [...]
nu..
> Eftersom det jo er længe siden, iøvrigt har jeg andre sager jeg hellere

Det var nu heller ikke for at få dig til at klage; men derimod snarere i
mismod over hvor lidt etaten bekymrer sig om sagen

En kammerat til mig fik sin Fireblade stjålet, og ikke længe efter et tip om
at den næsten med sikkerhed var blevet brugt under noget uorganiseret
gaderæs af personer der burde være politiet kendt. Da han henvendte sig
personligt i pågældende politikreds for at følge tyverianmeldelsen op med så
konkret et spor, kom han ikke engang forbi kvindfolket ved skranken!
Sørgeligt men sandt.

For nyligt lod jeg mig informere om et arbejde nogle tyske motorjournalister
havde gjort omkring tyveri af luksusbiler. Deres konklusion var at ingen
andre end ejeren bekymrer sig over tyveri:
- Politiet har kun begrænsede ressourcer, og da et køretøj alligevel er
forsikret, lider ejeren jo ikke nogen nød.
Derfor er der altid sager der vejer tungere end tyveriet af et køretøj!
- Forsikringsselskabernes regnskaber kræver balance - Stiger tyveri-udgiften
sættes præmierne bare op derefter. Selskabets overskud anskues procentuelt
af omsætningen, så hvis der har været en større skadesudbetaling med
efterfølgende præmieforhøjelse stiger overskuddet ligeledes.
Så hvorfor skulle de være interesseret i at sænke tyveriantallet?
- Fabrikanterne sælger qua forsikringsudbetalingerne ligeledes flere
køretøjer desto flere der blive stjålet.
Så hvorfor skulle dé bekymre sig andet end hvad de kan udnytte til reklame?
BMW (biler) påberåbte sig at man ikke vil kunne benytte en opbrudt BMW
effektivt uden først at skulle skifte hele ledningsnettet; men de blev lidt
stramme i betrækket da de blev konfronteret med deres ligegyldighed over at
der i realiteten blev solgt en del komplette ledningsnet, og endnu mere
markant langt over 90% af disse blev solgt til Polen

Der er med andre ord al grund til nærmest at støbe sin motorcykel i jorden
hver gang man forlader den :-|

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 16-01-03 14:15

In article <slrnb2c01s.gcf.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Svjh var han en tynd høj knægt (nærmest narkoman-agtig).
> (Lignede overhoved ikke Hekto, altså:)

Flab!!!! ;0)
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hekto

Dato : 16-01-03 00:46

In article <slrnb2bnqe.gcf.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Brian-knallerttyv

HHhhMmmmmmm .... HHhhMMmmmm!!!!???

We are not amused!!

--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - ?
http://dfm.divvy.dk/hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-01-03 01:38

Hekto wrote:
> HHhhMmmmmmm .... HHhhMMmmmm!!!!???
> We are not amused!!

No offence .. :) men han hed altså Brian, og var/er en frygtelig en,
Blandtandet huggede han en kammerats Yamaha 4G.

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 15-01-03 21:01

> [...]
> men hvis nu det viser sig virkelig at være ham, så burde jeg jo sikkert
> klippe det lange af hans fingre med den boltsaks de efterlod hos mig.

Pas på med selvtægt.. det kender Claus Rittig hvist nogle historier om..