Hvor bliver mændene af?
Fra : pizzaman

Dato : 13-01-03 22:46

Jeg var i aftes på DDV Århus Syd for første gang og det var kanon...men der
var 150 kvinder og 10 mænd. Jeg vidste ikke at der er så mange slanke mænd
her i landet.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 13-01-03 22:56

On Mon, 13 Jan 2003 22:46:09 +0100, "pizzaman" <nomail@thanks.com>
wrote:

>Jeg var i aftes på DDV Århus Syd for første gang og det var kanon...men der
>var 150 kvinder og 10 mænd. Jeg vidste ikke at der er så mange slanke mænd
>her i landet.

Jeg foretrækker at prøve at slanke mig uden at bruge nogen specifikke
systemer men bare ved at spise mere varieret og mindre af det (end jeg
har gjort).

DDV eller WW passer umiddelbart heller ikke til mig, i og med at jeg
ikke laver mad selv.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : pizzaman

Dato : 13-01-03 23:17

Held og lykke Stefan, personlig har jeg kørt efter den formel i 10 år uden
resultat. Men vi er jo forskellige...

Fra : Monik

Dato : 13-01-03 23:06

"pizzaman" skrev d. 13-01-03 22:46 dette indlæg :
> [...]
kanon...men der
> var 150 kvinder og 10 mænd. Jeg vidste ikke at der er så mange slanke

Kvinder tænker på at skulle tabe sig når de vejer 5-10 kg. for meget,
mens mænd først tænker på at skulle tabe sig når de vejer 20-30 kg. for
meget. Mænd har altid 1000 undskyldninger for at de ser ud som de gør.
"SS"
Hilsen Monik

http://www.kandu.dk/

Fra : Klaus Petersen

Dato : 24-01-03 09:58

> [...]
> mens mænd først tænker på at skulle tabe sig når de vejer 20-30 kg. for
> meget. Mænd har altid 1000 undskyldninger for at de ser ud som de gør.

Jammen så må jeg jo være en kvinde... :o}

Klaus.

Fra : Therese

Dato : 14-01-03 13:22

Hej Pizzaman
Så er det slut med din ynglingsspise

Jeg går også hos DDV i Århus Syd, men var på det tidligere hold i går.
Jeg tror det med, at der er så få mænd er, at man vel ikke som mand vil
indrømme over for så mange fremmede mennesker, at man mener det er et
problem. Rigtige mænd vejer jo over 100 kg . Derudover tror jeg, der er
rigtig mange mænd, der hopper med på vognen derhjemmefra og taber sig ved
det. Man kan jo ligeså godt være med på at spise den samme mad og hjælper
det, så er det jo fint. Det gør min i hvert fald
Held og lykke med det.

Mange hilsner
Therese
www.elverdalen.dk

Fra : Kat

Dato : 14-01-03 15:18

"Therese" skrev:

> [...]
hjælper
> det, så er det jo fint. Det gør min i hvert fald

Det passer også her hjemme
Min mand ville gerne tabe sig 15 kg, så det passede ham fint, at jeg
startede på DDV-kost. Han gider ikke bruge tid til at rende til
vejning og møder, så det er jo blevet dejligt nemt for ham.
--
Kat
---

Fra : Niels Henriksen

Dato : 05-05-03 13:49

"Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> startede på DDV-kost. Han gider ikke bruge tid til at rende til
> vejning og møder, så det er jo blevet dejligt nemt for ham.
Så kan du jo passende veje ham hjemme en gang om ugen

--
Niels

Fra : Jens Jensen

Dato : 14-01-03 14:35

> [...]
der
> var 150 kvinder og 10 mænd. Jeg vidste ikke at der er så mange slanke mænd

Jeg skal godt nok tabe 20+ kilo, men jeg behøver ikke de der DDV. Måske mænd
mere har tendens til at forsøge selv.

Fra : Ralph Køster

Dato : 14-01-03 14:47

Jeg syntes det er lidt forkert af dig at komme med så et ironisk svar til
stefan.
Hvis det er den måde han helst vil prøve på, så lad ham dog. Det er da også
den måde jeg helst vil gøre det på.
At du skal ha et sted hvor du kan komme og ha dårlig samvittighed hvis du
har taget på, fortæller måske mere om din svaghed end stefans holdning
fortæller om ham.

Held og lykke stefan. Det skal nok lykkedes...bare du selv tror på det.Det
er det vigtigste.

Ralph.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 14-01-03 15:24

On Tue, 14 Jan 2003 14:46:52 +0100, "Ralph Køster" <Raprap@noshit.dk>
wrote:

>Held og lykke stefan. Det skal nok lykkedes...bare du selv tror på det.Det
>er det vigtigste.

Det ser i hvert fald ud til at lykkes. Det går ikke så hurtigt som det
måske kunne hvis jeg valgte en mere lige på og hårdt metode, men jeg har
da tabt mig 6 buksestørrelser og ca. 15kg det sidste år.

Mangler stadig ca. (jeg ved ikke præcist hvad jeg bør veje) 10kg før jeg
tror det er godt.

Hvis jeg tager mig sammen med motion burde jeg i hvert fald kunne nå en
stor del her i foråret.

Fra : pizzaman

Dato : 14-01-03 18:44

Jeg tror ikke, du kender min ironi. Jeg leger ikke frelst, men mener hvert
eneste ord af det jeg sagde: vi er forskellige. Nogen har mere selvdisciplin
end andre. Nogle er enere, der kører deres løb selv, andre behøver en
gruppe.

Personlig begiver jeg mig ud på en anden vej, end den jeg har gået på i 10
år.

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-01-03 10:07

Jens Jensen wrote:

> Jeg skal godt nok tabe 20+ kilo, men jeg behøver ikke de der DDV. Måske mænd
> mere har tendens til at forsøge selv.

Pøj pøj.

Det er nok det der med, at mænd helst ikke vil spørge om hjælp før det
er absolut nødvendig. (her tænker jeg også på de store gør-det-selv
projekter som håndværkere til tider kommer ud til)

Jeg syntes faktisk, at det kræver en stor mand (og nej, ikke fysisk
stor) at erkende sine begrænsninger.
--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk