Browser åbner ikke asp-filer
Fra : ulrik

Dato : 21-12-00 07:42

Årets julemysterium! Jeg har et Frontpage web med et frameset hvor en af
frame´rne en asp-side. Når jeg vil have et preview med IE eller Netscape,
kommer "download" dialogboxen op når den
skal indlæse asp-siden. Det har den ikke gjort før. Jeg har resultatløst
prøvet at ændre på "opens with" for asp-filer. Når siderne er uploaded på
nettet er der ingen problemer og det er der heller ikke hvis jeg importerer
web´et til Visual InterDev og tager et browser-preview. Det er da mystiskt?
Har nogen en
løsning?

mvh ulrik

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-12-00 00:17

Kræver en server der understøtter ASP og at folderen der indeholder
ASP siden er sat til at køre dem.

Fra : ulrik

Dato : 22-12-00 13:43

Jeg er ikke helt med:
Jeg kører Windows 2000NT, så både Frontpage og VisualInterDev bruger vel den
samme server eller hvad?

mvh ulrik