Andet multimedie
bentjuul 3670
Font Rotis Sans Serif
Fra : Jan

Dato : 13-01-03 22:31

Hej
Er der en der ved hvor jeg kan finde fonten til PC?

På forhånd tak

Jan

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 13-01-03 22:46

Hej Jan

Fonten ligger på Adobes Fontfolio 8.0, og som komplet skrift koster den
sikkert ca. 1500,- kr, det plejer skrifterne ca at koste. Du kan henvende
dig til Ravenholm 44 88 99 00 eller direkte til Agfa, eller Adobe (danmark)
som vil kunne formidle et salg til dig. Jeg tror at det er svært at finde en
"gratis" udgave, men du kan jo prøve.

Mvh
Anders

Fra : Kim Jensen

Dato : 13-01-03 23:14

Jan wrote:
> Er der en der ved hvor jeg kan finde fonten til PC?

Du kan købe hos JM THOMSEN - tlf. 80811111 (jeg arbejder der) for kr.
995,- + moms. Hybrid CD til Mac og PC med 6 snit (så vidt jeg lige
husker).

Kim Jensen
litewerx.com // kelvin8.com // newscaster.dk

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 13-01-03 23:56

Kim det glæder mig at du stadig er på trapperne!!!!

Jeg beklager at jeg "glemte" JM THOMSEN i min anbefaling af hvor man kan få
fat på fontene, men så vidt jeg ved så handler JM kun med forhandlere og
ikke direkte???

Har du fået den Font-Knækker som jeg sendte til dig? og har du sat dig ind i
hvilket værktøj det er? og hvad det kan bruges til?

Mvh
Anders

Fra : Kim Jensen

Dato : 14-01-03 09:46

> Jeg beklager at jeg "glemte" JM THOMSEN i min anbefaling af hvor man kan

> fat på fontene, men så vidt jeg ved så handler JM kun med forhandlere og
> ikke direkte???

Det er sandt, men vi formidler gerne ordrer direkte fra slutkunder gennem
vores forhandlere.

> Har du fået den Font-Knækker som jeg sendte til dig? og har du sat dig ind
> hvilket værktøj det er? og hvad det kan bruges til?

Ja, tak, det har jeg skam. Og det er helt tydeligt, at Font-Knækkeren og så
FontExplorer er 2 helt forskellige værktøjer med lige så forskellige evner
og muligheder:

Font-Knækkeren ~ www.myfonts.com/WhatTheFont ~ identifikation af en font som
man har på tryk/digitalt allerede
FontExplorer ~ www.identifont.com ~ find en "ukendt" font ud fra en række