Safari - gemme quicktime
Fra : Peter Ursin

Dato : 13-01-03 21:55

Hej,

Er det rigtigt at man ikke kan gemme en quicktime film i Safari ?

I IE kan man, når filmen er helt hentet, højreklikke og så gemme den. I
Safari sker der bare ingenting når man højreklikker, og jeg synes ikke jeg
kan se muligheden andre steder i programmet.

mvh
Peter Ursin

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 13-01-03 22:05

In article <9JFU9.35138$Hl6.3987871@news010.worldonline.dk>,
"Peter Ursin" <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> Er det rigtigt at man ikke kan gemme en quicktime film i Safari ?

Jeg har en lille knap nederst til højre i hjørnet af filmen, som jeg kan
trykke på og derefter vælge Save as source eller Save as QuickTime.

Venlig hilsen Mikkel

--
Mikkel Pagh
Berlin

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-01-03 22:24

Mikkel Pagh <spiced.pork@ham.com> writes:

> Jeg har en lille knap nederst til højre i hjørnet af filmen, som jeg
> kan trykke på og derefter vælge Save as source eller Save as
> QuickTime.

Hvad vil det sige at save som source?

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 13-01-03 22:28

In article <m2znq4g2ve.fsf@sputnik.janus.dk>,
Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Hvad vil det sige at save som source?

Save as source betyder at gemme i det oprindelige format.
Hvis man gemmer som QuickTime, bliver filen lavet om til .mov.

Fra : David Blangstrup

Dato : 14-01-03 00:45

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Hvad vil det sige at save som source?