automatchoker på aprillia sonic
Fra : claus v

Dato : 13-01-03 20:26

hej gruppe er der nogen af jer knallertnørder der har prøvet at ændre en
aprillia til automatchoker det burde vel kunne lade sig gøre jeg har fået
fortalt et motoren er magen til en jog og den er da med automatchoker
grunden til at jeg spørger er at chokeren aldrig virker i frostvejr

claus

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 14-01-03 20:56

claus v wrote:
> [...]
> har fået fortalt et motoren er magen til en jog og den er da med
> automatchoker grunden til at jeg spørger er at chokeren aldrig

Hej Navnebror =)
Joggen har den samme motor(ca), men den har IKKE den samme karburator, så
det kan
nok ikke lade sig gøre...
har du prøvet at checke om kablet er velsmurt og spjældet kan bevæge sig
ordentligt i
karburatoren??

--
mvh Claus
(honda cb750f2 '77 + aprilia sonic '99)

Fra : LaLLe

Dato : 15-01-03 15:55

"claus v" <blabla@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fortalt et motoren er magen til en jog og den er da med automatchoker
> grunden til at jeg spørger er at chokeren aldrig virker i frostvejr
Kan det sagtens men din karburator skal skiftes ud og du skal have fat i en
automat choker. Og så skal den ellers bare have noget strøm. Ikke helt nemt
at gøre men det kan lade sig gøre. For mig lyder det også mere som om du
bare skal smøre dit kabel.

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : claus v

Dato : 15-01-03 17:39

> bare skal smøre dit kabel.
>
> LaLLe
> www.stalkerzone.dk

ja okay det må jeg jo så gøre
hvad styrer i grunden automatchokeren jeg tænker på hvornår de4n får
spænding og ikke

claus