Ang. Trials og afhængighed
Fra : Anders

Dato : 13-01-03 19:35

Hej

Er jeg den eneste her der virkelig spiller Trials MEGET!?

Det er næsten sygeligt, men jeg kan ikke lade være med Liiiige at tage
et lille spil, og det løber nemt op i ½ time.

Er jeg alene om det?

Mvh Anders

Fra : Henning Poder Sørens~

Dato : 13-01-03 20:25

"Anders" <andvalen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er næsten sygeligt, men jeg kan ikke lade være med Liiiige at tage
> et lille spil, og det løber nemt op i ½ time.

Nej,- jeg var så dum og visset min søn det , og nu har jeg ikke få
computeren nå jeg ønsker det

Fra : dots

Dato : 13-01-03 20:52

"Henning Poder Sørensen" <poder@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Anders" <andvalen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej,- jeg var så dum og visset min søn det , og nu har jeg ikke få
> computeren nå jeg ønsker det

Sådan er det osse her, Anton 4 år, æder alle baner råt

MVH dots/Dorte Vallentin
Honda CRM 125 R

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 13-01-03 21:21

Far her og mine 2 drenge (4 og 6) spiller dagligt. Fætter Jens spiller så
meget at han kan tage de 6 baner på 0 point gang på gang!!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-01-03 21:31

Anders wrote:
> Er jeg den eneste her der virkelig spiller Trials MEGET!?
> Det er næsten sygeligt, men jeg kan ikke lade være med Liiiige at tage
> et lille spil, og det løber nemt op i ½ time.
> Er jeg alene om det?

Det er et ret herligt spil .. jeg har dog stadig ikke gennemført en skid
overhoved på pro-banerne ...

Basic er dog ret fede lige at gennemføre en gang imellem.

Spiller alle på http://ph33r.dk/trials ?

Spillet bliver hentet ned fra siden ca. 140 gange i døgnet ..

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : Moller

Dato : 14-01-03 08:30

> Spiller alle på http://ph33r.dk/trials ?

Dumme svin :) det link ku jeg godt ha undværet... nu fandt jeg ud af hva
det er for noget... ØV ØV ØV

VH
Lars Molnit
Som nu kom 1 time for sendte afsted på arbejde :( pga. det fu... Trials
:)

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 13-01-03 22:39

Det er jo totalt vanedannende...

/Kristoffer

Fra : wheeler

Dato : 14-01-03 20:14

"Kristoffer Lippert" <krl@imv.au.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo totalt vanedannende...

Spiller ellers aldrig på PC'eren, men det her er squ for sjovt

wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Thomas

Dato : 14-01-03 22:31

DET ER PIS** IRRITERENDE

Ja, det fænger for vildt...... Snebestigningen i Pro, gør mig sindsyg.....
smutter man det mindste, rutcher man hele vejen ned igen i værste
tilfælde.... Jeg er ikke kommet op af den endnu #"%#&"!#¤

Mvh

Thomas
XS 400 Seca trial version

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 15-01-03 12:04

Probanernen er vist umulige. Fætter har været over snebjerget, men ellers
ren fiasko

Fra : Peder

Dato : 15-01-03 15:35

On Wed, 15 Jan 2003 12:03:44 +0100, "Freddy O. Christensen"
<foc@tdcadsl.dk> wrote:

>Probanernen er vist umulige. Fætter har været over snebjerget, men ellers
>ren fiasko
Hov!
Hvor er de omtalte pro baner?

--
Peder
SGSXR750

Fra : Michael K. S.

Dato : 15-01-03 16:06

On Wed, 15 Jan 2003 15:34:32 +0100, Peder
<peder.eskildsen@@@@hotmail.com> wrote:

>Hvor er de omtalte pro baner?

http://ph33r.dk/trials/pro.html

Og de _er_ svære,men dog ikke umulige...

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på: