skal købe ny sofa
Fra : LBR

Dato : 13-01-03 19:17

Hej

Vi står og skal købe ny sofa og overvejer hvad vi skal købe.
Idag fik vi så en reklame fra jysk sengetøjslager, hvori der er en sort
læderstue (2+3).
Derfor nu mit spørgsmål; er disse møbler ligeså gode som møbler købt i en
møbelforretning????

På forhånd tak!

Louise

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 13-01-03 20:32

"LBR" <l_risager@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> læderstue (2+3).
> Derfor nu mit spørgsmål; er disse møbler ligeså gode som møbler købt i en

Af erfaring: Alt andet lige - NEJ !

VH Birgitte

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-03 20:58

"Birgitte Abkjær":

> Af erfaring: Alt andet lige - NEJ !

Samme mening herfra! Man får hvad man betaler for.
Jeg synes møbler osv fra Jysk sengetøjsslager ser billige ud og virker ikke
særlig solide.
Også et højt rungende NEJ fra mig

Carina

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 13-01-03 23:25

In article <3e231ab8$0$123$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Carina wrote:

> [...]
>
> Samme mening herfra! Man får hvad man betaler for.
> Jeg synes møbler osv fra Jysk sengetøjsslager ser billige ud og virker ikke

Nu er det med sofaer som med kvinder,
hvis det eneste de har at byde på er et godt udseende, og man ikke
kan holde dem ud, så skal man holde sig fra dem.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 13-01-03 23:23

In article <avuvk1$4ov$1@sunsite.dk>, LBR wrote:
> [...]
> læderstue (2+3).
> Derfor nu mit spørgsmål; er disse møbler ligeså gode som møbler købt i en

Aner det ikke. Men hvis du mangler en rød læder 3-pers sofa,
så har jeg en til afhendtning i Århus C i pæn stand. Næsten ikke
brugt, men nok 10 år gammel.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 14-01-03 08:16

> Derfor nu mit spørgsmål; er disse møbler ligeså gode som møbler købt i
en
> møbelforretning????

Jeg mener ikke de er hverken værre eller bedre end andre spånplade
møbler i samme prisklasse. Forvent ikke at de ser pæne ud eller holder i
årevis.

/A

Fra : Thomas

Dato : 14-01-03 15:47

øøh, jeg har leveret en del møbler for jysk og må derfor sige NEJ

hold dig fra de møbler medmindre de bare skal bruges til sommerhus,
børneværelser o.s.v.

selv om du skal give mere end det dobblete for en sofa i en "normal"
møbelbutik så vil det betale sig hjem ikraft af den længere holdbarhed..

behøver jeg sige det samme gælder bilka møbler

Thomas

Fra : LBR

Dato : 15-01-03 11:22

Hej

Tak for alle jeres svar.

Jeg var omkring jysksengstøjslager igår og kom selv til samme konklusion.
Det bliver gades møbler, som får lov til at sælge os de lædermøbler.

Hilsen Louise