Matrox Parhelia-ejere søges...
Fra : Madsen

Dato : 13-01-03 17:53

Hej,

Når PureVideo/DVDMax er slået til og jeg afspiller noget i Media-
Player, så sker dette på min primære monitor:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/parhelia/corruption/>

Er det kun hos mig at det sker?
Det sker når jeg fører musen hen over et eller andet som udløser
et skilt med info om hvad det er jeg peger på. Altså f.eks. hvis
jeg fører musen hen over et ikon i Quick Launch, eller noget i den
stil.

Der sker både på Win2000 og XP, men kun når PureVideo/DVDMax er
slået til. Matrox foreslår at jeg prøver kortet i en anden pc, men
det kunne være rart at vide om andre oplever der samme, inden jeg
begynder at skille det hele ad.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 13-01-03 18:36

Madsen skrev:

> Der sker både på Win2000 og XP, men kun når PureVideo/DVDMax er
> slået til.

Rettelse.
Det sker ikke på Win2000 med den nyeste driver til Parhelia, har
jeg lige opdaget (1.03.00.043), men det skete med de ældre drivere
på Win2000 også. På WinXP er det dog også galt med 1.03.00.043.
Underligt. Jeg prøver lige at høre Matrox igen, for jeg har hidtil
bildt dem ind at det var galt både på Win2000 og XP med den nyeste
driver, men det passer altså ikke.

Madsen.

Fra : Tomasz

Dato : 14-01-03 20:21

Hej
Jeg har ikke oplevet det hos mig på Win XP. Jeg har installeret de nyeste
driver, men med de andre var der heller ikke noget problem.

MVH
Tomasz

Fra : Madsen

Dato : 14-01-03 20:45

Tomasz skrev:

> Jeg har ikke oplevet det hos mig på Win XP. Jeg har installeret de
> nyeste driver, men med de andre var der heller ikke noget problem.

Mystisk.
Jeg har haft det hele tiden på WinXP, men ikke hvis DVDMax er slået
fra eller hvis jeg drøner hardwareacceleration ned på et minimum,
men det er jo heller ikke meget ved i længden.

Tak for svar.

Madsen.