Prisgaranti
Fra : Juggernaut

Dato : 13-01-03 16:30

Hejsa.
Er her nogen der kan forklare Prisgarantien i Elgiganten? Jeg synes ikke
rigtigt at kunne finde noget på deres hjemmeside. På forhånd tak.

Mvh
Juggernaut

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 13-01-03 16:35

On Mon, 13 Jan 2003 16:30:22 +0100, "Juggernaut"
<mettestengaard@privat.dk> wrote:

>Hejsa.
>Er her nogen der kan forklare Prisgarantien i Elgiganten? Jeg synes ikke
>rigtigt at kunne finde noget på deres hjemmeside. På forhånd tak.

dette er fundet på www.elgiganten.dk - under "købsinformation" og
"garantier og aftalevilkår":

"30 dages prisgaranti.
Elgiganten garanterer dig markedets laveste priser. Skulle du
alligevel finde samme vare billigere et andet sted, inden 30 dage
efter modtagelsesdatoen, giver vi dig prisdifferencen tilbage.
Prisgarantien gælder på alle vores produkter. Vi forudsætter blot at
varen er af samme mærke, har tilsvarende specifikationer og købt hos
en konkurrerende dansk detailhandel. Du bør medbringe kvittering."

--
/Thomas

Fra : Juggernaut

Dato : 13-01-03 16:48

Ups. Tak for det. Jeg har købt en vare i en computerforretning og så at den
er noget dyrere i Elgiganten. Holder deres prisgaranti også på den led?
Hermed tænker jeg på om man kan få refunderet differencen af produktet.

Mvh
Juggernaut

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 13-01-03 16:49

On Mon, 13 Jan 2003 16:47:36 +0100, "Juggernaut"
> [...]

>er noget dyrere i Elgiganten. Holder deres prisgaranti også på den led?
>Hermed tænker jeg på om man kan få refunderet differencen af produktet.

Prisgaranti er hvis du køber en vare i Elgiganten (eller anden
forretning med prisgaranti) at du så får udbetalt difference (+ evt.
andet - som fremgår af den givne aftale/garanti) hvis du finder det
billigere andetsteds.
Det er ofte sådan med prisgarantier af denne slags at der sættes en
klausul der indskrænker "garantien" for internet og/eller
postordrehandel - det fremgår også af Elgigantens prisgaranti at det
er "detail butikker".
Men i dit tilfælde tror jeg ikke du skal regne med at få noget ud af
det da du allerede har sparet forskellen ved at købe det et andet
sted.

--
/Thomas

Fra : Juggernaut

Dato : 13-01-03 16:58

Nu skal det ikke forstås at jeg er en grisk person men nærmere lidt
nysgerrig overfor butikker og deres politik for kunderne.
Tak for svaret.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 13-01-03 17:52

"Juggernaut" <mettestengaard@privat.dk> wrote in message
> Nu skal det ikke forstås at jeg er en grisk person men nærmere lidt
> nysgerrig overfor butikker og deres politik for kunderne.

Beskriv venligst dit kundeforhold til Elgiganten?

Mvh

Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-01-03 17:02

Juggernaut skrev:

>Ups. Tak for det. Jeg har købt en vare i en computerforretning og så at den
>er noget dyrere i Elgiganten. Holder deres prisgaranti også på den led?

Øh ... du vil købe varen hos NN og få godtgjort nogle penge hos
Elgiganten? Meeeeget morsomt.

--
Bertel
http://hjem.get2net.dk/bertel.lund.hansen/dailymirror.jpg

Fra : alexbo

Dato : 13-01-03 18:49

"Bertel Lund Hansen" <nospamfor@lundhansen.dk> skrev

> Øh ... du vil købe varen hos NN og få godtgjort nogle penge hos
> Elgiganten? Meeeeget morsomt.

En glimrende ide, derefter bruger man returretten hos NN, så er daglønnen
hjemme.

Egentlig er det urimeligt at man overhovedet skal købe noget, det må være
nok at få en erklæring fra NN, om hvilke varer, til hvilke priser og i
hvilken mængde de er leveringsdygtige.
Denne erklæring sender man til Elgiganten sammen med sit kontonr. og så er
det bare at vente spændt.

mvh
Alex Christensen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 13-01-03 16:41

"Juggernaut" <mettestengaard@privat.dk> writes:

> Er her nogen der kan forklare Prisgarantien i Elgiganten? Jeg synes ikke
> rigtigt at kunne finde noget på deres hjemmeside. På forhånd tak.

Prøv enten dk.forbruger eller ring til Elgiganten.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland