Hvordan viser jeg alle IP nr. på et lokalt~
Fra : Søren \"Pengman\" Pe~

Dato : 13-01-03 16:32

Hey gruppe

Jeg vl gerne høre om ikke der findes et eller andet program der kan vise
hvilke ip addresser der er koblet til et lokalneværk...

Jeg bruger Windows XP...

På forhånd tak
Søren P

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 13-01-03 16:55

"Søren "Pengman" Pedersen" <pengmeister@hotmail.com> wrote in message
> Hey gruppe
>
> Jeg vl gerne høre om ikke der findes et eller andet program der kan vise
> hvilke ip addresser der er koblet til et lokalneværk...
>
> Jeg bruger Windows XP...

Start->Kør->cmd
Når du har cmd fremme skriver du "ipconfig /all"

/Dennis

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 13-01-03 17:39

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> writes:
> "Søren "Pengman" Pedersen" <pengmeister@hotmail.com> wrote in message

Dette spørgsmål hører ikke hjemme i en hardware-gruppe. Prøv en
windows-gruppe, eller dk.edb.netvaerk.

> Start->Kør->cmd
> Når du har cmd fremme skriver du "ipconfig /all"

Dette svar hører ikke hjemme i nogen nyhedsgruppe, da det er forkert.
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Søren \"Pengman\" Pe~

Dato : 13-01-03 17:44

> Dette spørgsmål hører ikke hjemme i en hardware-gruppe. Prøv en
> windows-gruppe, eller dk.edb.netvaerk.

Ups - beklager

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 13-01-03 18:38

"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> wrote in message

> Dette svar hører ikke hjemme i nogen nyhedsgruppe, da det er forkert.

dk.undskyldninger.jeg.var.traet.og.læste.det.jeg.ville.læse? ;)

FUT

/Dennis

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 13-01-03 17:35

On Mon, 13 Jan 2003 16:31:44 +0100, "Søren \"Pengman\" Pedersen"
<pengmeister@hotmail.com> wrote:

>Hey gruppe
>
>Jeg vl gerne høre om ikke der findes et eller andet program der kan vise
>hvilke ip addresser der er koblet til et lokalneværk...

Du kan downloade et program fra http://www.solarwinds.net
Som kan lave en scan på et subnet. A & B-net tager noget tid (A-net -
dagevis).

--

/Dan MOrtensen

Fra : Søren \"Pengman\" Pe~

Dato : 13-01-03 17:45

"Dan MOrtensen" <dd@bagggesen.tld> wrote in message
> Du kan downloade et program fra http://www.solarwinds.net
> Som kan lave en scan på et subnet. A & B-net tager noget tid (A-net -

Takker for svaret