Skærme
Fijala 3554
Lyd fra skærm
Fra : MP Jakobsen

Dato : 13-01-03 15:08

Hej gruppe!
En af mine venner har en Hyundai DeluxScan v570 15" skærm som afgiver en
højfrekvent hyletone... når den er slukket!!! (dog ikke når man slukker for
stikkontakten i væggen.) Er der nogen der har nogen idé om hvad det kan
være, eller hvordan problemet kan løses?

MP

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 14-01-03 22:48

"MP Jakobsen" <mpej@ruc.dk> wrote in message
> [...]
> stikkontakten i væggen.) Er der nogen der har nogen idé om hvad det kan
> være, eller hvordan problemet kan løses?

En gang lak på diverse spoler, så stopper den sikkert med det :)

--
MVH. / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 15-01-03 17:59

hvis den er ny: få den byttet! hvis den er gammel: ved ikke?

--
Martin Lund Krisitiansen

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 16-01-03 11:28

Har samme problem. Opstod vistnok efter en nat, hvor de lå i et iskoldt
bagagerum. Da de kom ind ventede jeg nok for kort tid, inden jeg tændte for
dem.

--
vh ¸.·´¯)
)><((((º> ´Torben Abildgaard