Backup backer ikke up;-(
Fra : Karl Antz

Dato : 13-01-03 14:15

Jeg prøvede at backe mine filer up til .Mac formedelst Aplle's BackUp.
Den tog pænt katalog filerne - men _ikke_ nogen af mine filer.

Ikke særlig hensigtsmæssigt når det faktisker filerne der skal sikres.

Er der andre der har oplevet det samme?

hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : David Blangstrup

Dato : 13-01-03 14:50

Karl Antz <karlantz@isa.dknet.dk> wrote:

> [...]
> Den tog pænt katalog filerne - men _ikke_ nogen af mine filer.
>
> Ikke særlig hensigtsmæssigt når det faktisker filerne der skal sikres.

sorry, indlysende, måske, men har du tilføjet dem til backup? Min virker
fint!

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Karl Antz

Dato : 13-01-03 15:39

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> sorry, indlysende, måske, men har du tilføjet dem til backup?
> Min virker fint!

joda Men det virker stadig ikke ...
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Karl Antz

Dato : 13-01-03 16:12

Problemet er løst

PGA en harddisk-crash var jeg nød til at reformatere min systemdisk. I
den anledning flyttede jeg så min Usermappe på den anden harddisk i
maskinen og lagde et symbolic link på systemdisken.

Backup respekterer ikke symbolic links og gik ud fra at filerne stadig
lå på systemdisken. Da jeg havde smidt præferencerne og BackUp-mappen
(som også ligger i user/library preferences) i papirkurven, og havde
konfigureret BackUp påny, fungerede det upåklageligt igen.

Hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Karl Antz

Dato : 13-01-03 19:39

> [...]

> (som også ligger i user/library preferences) i papirkurven, og havde
> konfigureret BackUp påny, fungerede det upåklageligt igen.

.... et "lille" men frustreret PS: når Usermappen ligger på en anden
disk, bliver de Apple-egne ting såsom AddressBook, iCal mm, ikke taget
med, medmindre man tilføjer dem manuelt i BackUp's vindue;-(

hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th